V
vieras
Vieras
Lapseni on siis 2,5-vuotias ja normaalisti hoidossa perhepäivähoitajalla. Nyt kuitenkin pph on ollut paljon lomalla/opiskellut ym ja lapseni on ollut varahoidossa ryhmiksessä jossa lapsia max 8 kpl. Tyttö on aina ollut ujon sorttinen ja hivenen arka. Tyttö on ollut aiemmin siis hoidossa ryhmiksessä pari päivää kuussa, mutta nyt joulukuun oli kokonaansa lähes. Nyt hoitaja sanoi tänään että hänestä tyttö on saanut kavereita samanikäisistä tytöistä nyt hyvin ja on rohkaistunutkin paljon. Kysyin että onko aiemmin sitten ollut enemmän sivussa, niin tämä sanoi että joo kyllä, mutta nyt on päässyt paremmin mukaan.
Tätä olen kysellyt toisilta hoitajilta pitkin aikaa aina että onko tyttö muitten lasten kanssa vai jääkö syrjään ja aina on enemmänkin ihmetelty mun kysymystä että mitenkä niin, totta kai leikkii. Nyt jäi vähän mieltä kalvamaan että onko tyttö ollut sitten jotenkin onneton siellä tms. Normaalisti omalla pph:lla leikkii kavereiden kanssa normaalisti eikä suinkaan jää kyllä syrjään.
Pitäiskö minun huolestua? mitenkä voisin rohkaista lastani? muiden ujojen/arkojen lasten vanhempien kommentteja kuulisin myös mieluusti.
Olen vähän tällainen murehtija.sorry!
Tätä olen kysellyt toisilta hoitajilta pitkin aikaa aina että onko tyttö muitten lasten kanssa vai jääkö syrjään ja aina on enemmänkin ihmetelty mun kysymystä että mitenkä niin, totta kai leikkii. Nyt jäi vähän mieltä kalvamaan että onko tyttö ollut sitten jotenkin onneton siellä tms. Normaalisti omalla pph:lla leikkii kavereiden kanssa normaalisti eikä suinkaan jää kyllä syrjään.
Pitäiskö minun huolestua? mitenkä voisin rohkaista lastani? muiden ujojen/arkojen lasten vanhempien kommentteja kuulisin myös mieluusti.
Olen vähän tällainen murehtija.sorry!