Ukki oli löytyny aamulla lattialta..

Matami-Mutkula

Aktiivinen jäsen
05.04.2006
8 866
0
36
Kotipalvelu oli menny niin kun joka aamu ja oli löytäneet ukin sitten lattialta makaamasta, nyt viety vuodeosastolle ja tarkkaileevat siellä kun kuulemma sydämessä rytmivikaa.. ei mutsi osannu sanoo mikä sillä siellä on.

:'( Onhan se ukki jo iäkäs ja ihmeen kauan yksinään selvinnykkii, mutta nytköhän sitten joutuu osastolle, mummo kun joutu osastolle niin se meni sitten tosi nopeaan :'( :'(

Minun ukilleni kävis samalla tavalla, kun mummi kuoli niin meni nopeasti tosi huonoon kuntoon, ikään kuin olisi antanut periksi. Oli varmaan niin kova ikävä vaimoa ettei tahtonut yksin osaa elää.

Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:
Minun ukilleni kävis samalla tavalla, kun mummi kuoli niin meni nopeasti tosi huonoon kuntoon, ikään kuin olisi antanut periksi. Oli varmaan niin kova ikävä vaimoa ettei tahtonut yksin osaa elää.

Mein ukki on asunu nyt 2 vuotta mummin kuoleman jälkeen omillaan, alkaa varmaan ikä painamaan nyt liikaa.. ukki täyttää 94 tänä vuonna

Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:

Meillä kävi näin kans. Ukki jaksoi pari vuotta vain ilman mummoa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:hug:

Josko ei ukki jaksa ilman mummoa?

Mummini meni aika pian isoni jälkeen, ei jaksanut ilman.

Käy tervehtimässä, niin usein, kuin kykenet.

Onneks se asuu suht lähellä ( 30 kilsaa väliä) viimeks isäinpäivänä käytiin siellä ja pitää nyt kahtoa jos pääsee kotiin niin mennään heti kahtomaan jos ei niin pitää sitte käydä tuolla osastolla.

Pari vuotta sitten kuoli mummi, siitä asti on ihan ok. yksin siellä jaksanu :) Muisti tosin nyt menossa ihan totaalisesti, ei meinannu muistaa ketä me ollaan sillon kun käytiin siellä, piti kertoo että oon sen pojan tyttö ja nämä on sinun lapsenlapsen lapsia jne.

Meillä kans kävi niin, että kun mummi kuoli Alzheimerin tautiin, ja ukki hoiti mummin melkein loppuun asti, niin ei kestänyt kovin kauaa kun ukkikin lähti... Tosin meidän ukki oli kyllä jo reippaasti päälle 90v, eli varmasti oli ehtinyt tarpeeksi tätä maailmaa nähdä :)

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Meillä kans kävi niin, että kun mummi kuoli Alzheimerin tautiin, ja ukki hoiti mummin melkein loppuun asti, niin ei kestänyt kovin kauaa kun ukkikin lähti... Tosin meidän ukki oli kyllä jo reippaasti päälle 90v, eli varmasti oli ehtinyt tarpeeksi tätä maailmaa nähdä :)

Meinkii ukki täyttää tänä vuonna 94v jotta onhan tuota ikää kertyny, just sukulaisten kanssa juttelin ja ihan hyvin tuntu nyt ukki siellä voivan, epäilivät että sydänkohtaus ois ollu

Yhteistyössä