Ukko luuli, että kukaan ei koskaan saa tietää mutta väärässä oli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sun miehes:
Onko omat tissis jotenki jo kulahtaneet ja ootko läski. Mietipä sitä. Yök.

No mulla on D-kupin tissit ja niistä mies kyllä tykkää. Ei ne rupsahtaneet ole

Katopa tarkkaan niitä kuvia. Ainiin sähän poistit ne jo. Mutta, jos olisit katsonut, niin olisit varmaan huomannut, että niissä oli kiinteitä a- tai b-kupin kiinteitä nättejä tisuja. Ei mitään lehmän utareita.

MINÄ en niitä poistanut. Kyllä ne samanlaisia tissejä oli kuin munkin. Äläkä sä mun miestä leiki.

Just. Että miehes tallenteli kaksplus ties kuinka monen lapsen äidin kuvia. Jep. Semmosia ees löydy, ku jostain mature-pervo sivuilta.

Älä leiki, että sun kuvia joku tallentelis, ja niille runkkais. höpöhöpö, läski.

Alkuperäinen kirjoittaja jonku mies:

No mulla on D-kupin tissit ja niistä mies kyllä tykkää. Ei ne rupsahtaneet ole

Katopa tarkkaan niitä kuvia. Ainiin sähän poistit ne jo. Mutta, jos olisit katsonut, niin olisit varmaan huomannut, että niissä oli kiinteitä a- tai b-kupin kiinteitä nättejä tisuja. Ei mitään lehmän utareita.

MINÄ en niitä poistanut. Kyllä ne samanlaisia tissejä oli kuin munkin. Äläkä sä mun miestä leiki.

Just. Että miehes tallenteli kaksplus ties kuinka monen lapsen äidin kuvia. Jep. Semmosia ees löydy, ku jostain mature-pervo sivuilta.

Älä leiki, että sun kuvia joku tallentelis, ja niille runkkais. höpöhöpö, läski.

?????? Kyllä niitä tissikuvia netistä löytyy pilvin pimein.

Vaikka ap:lla ei ookkaan tää tilanne, ni tiedätkö mitä? Ei kukaan voi sille mitään millaset tissit omaa?? Painolle voi, mut ei tisseille! Toisille ei vaan kasva sellasia herkullisia D-kupin tissejä!

Tissikuvia toki löytyy helpostikin, mutta rumia saa etsiä. Eli näitä 2+ mammoja. Kommentoin siis siihen kun ap sanoi omistavansa d-kupin "rinnat", eli utareet, ja väitti miehensä niistä pitävän. Ja vartalonsakin on monen synnytyksen jäljiltä kaameassa kunnossa.

Taitaa olla pienemmät kuitenkin miesten mieleen. Ja nuoremmat. Ja kiinteämmät, ei ämmät.

Alkuperäinen kirjoittaja dsf:
Tissikuvia toki löytyy helpostikin, mutta rumia saa etsiä. Eli näitä 2+ mammoja. Kommentoin siis siihen kun ap sanoi omistavansa d-kupin "rinnat", eli utareet, ja väitti miehensä niistä pitävän. Ja vartalonsakin on monen synnytyksen jäljiltä kaameassa kunnossa.

Taitaa olla pienemmät kuitenkin miesten mieleen. Ja nuoremmat. Ja kiinteämmät, ei ämmät.

Väärin meni. Mulla ei ole lapsia vaan lapsi eli yksi synnytys ja mistä voit tietää olenko lähempänä 20, 30, vai 40?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vaikka ap:lla ei ookkaan tää tilanne, ni tiedätkö mitä? Ei kukaan voi sille mitään millaset tissit omaa?? Painolle voi, mut ei tisseille! Toisille ei vaan kasva sellasia herkullisia D-kupin tissejä!

...Paitsi että D tai siitä isommat ei todellakaan oo mitkään "herkulliset", yök jättiutareet :X

Alkuperäinen kirjoittaja daadadaada:

...Paitsi että D tai siitä isommat ei todellakaan oo mitkään "herkulliset", yök jättiutareet :X

Yök pienet lautatissit

Alkuperäinen kirjoittaja man:
Alkuperäinen kirjoittaja daadadaada:

Yök pienet lautatissit

Ai kaikki alle deen on lautatissit? Siellä taas joku läski mamma katkeroituu. lol

Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:
Vähän asiaasi sivuuttaen:

Mä olen kai sitten joteskin outo, mutta ei mua haittaa vaikka mies katselee tissejä/tussuja netissä..Sen kun katselee. Kuviahan ne on.

Mutta siis näytönsäästäjäksi ei oo fiksua laittaa varsinkaan jos lapset pääsee koneelle

Et sä voi olla outo tai sitten me ollaan tuon suhteen molemmat outoja :D

Yhteistyössä