Ukko on näköjään käynyt halvimmissa mahdollisissa huorissa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Minusta vielä siinäkin on aika suuria eroja, että millaisissa huorissa on mies käynyt. Käykö panemassa jotain 15-18 vuotias thaityttöä thaimaassa tai jossakin muualla jotka joutuvat tähän hommaan ilman omaa tahtoaan. Vai käykö sellaista panemassa, joka tätä hommaa tekee ihan omasta halustaan tienata ilman sen suurempaa pakkoa tai parittamista.

Jokaisellahan meistä on tietty menneisyytensä, mutta millainen se on ja millaisen kukakin meistä pystyy hyväksymään. Itse en voisi olla sellaisen kanssa tekemisissä, joka käyttäisi hyväkseen saada tavaraa ihmiseltä joka sellaiseen työhön on pakotettu. En siis puhu aloittaja sinun miehestäsi nyt, että olisi pannut jotain alaikäisiä.

Aikuisten kanssa väittää olleensa, mutta tuo paritushan on varmasti jollain tapaa taustalla aina tuolla, vaikka sitä ei huomaisikaan.

Aina kuolee turisteja salaperäisesti, voivat olla näitä jotka unohtavat maksaa tai muuten tekevät jotain mikä ei miellytä.

Hyvähän se on, että ajattelee taloudellisesti!

Ne thaimaalaiset prostituoidut, jotka tunnen, ovat täysi-ikäisiä. Alaikäisiä ammatinharjoittajia löytyy ihan mistä tahansa, teinit vaihtavat seksiä esim. farkkuihin.

Ja eikö menneisyys ole takana päin?

Mun aviomies on jäänyt jo useamman kerran huorissa käymisesstä kiinni. Ja joka kerta olen anteeksi antanut, en kyl itsekkään tiedä miksi.Koskaan mies ei ole myöntänyt virheitään vaikka mulla on ihan kunnon todisteet.Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta joista 5 naimisissa.Sen voin kertoa että mun itsetunnon ukko on saanut todella nolliin,vaikka tiedän olevani suht hyvännäköinen ja kokoinen ja vientiä kyllä olisi jos niin haluaisin.Mitä helvettiä teen kun en halua miestä jättääkään mutta ei näinkään kukaan voi elää????

Alkuperäinen kirjoittaja rinsessa:
Mun aviomies on jäänyt jo useamman kerran huorissa käymisesstä kiinni. Ja joka kerta olen anteeksi antanut, en kyl itsekkään tiedä miksi.Koskaan mies ei ole myöntänyt virheitään vaikka mulla on ihan kunnon todisteet.Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta joista 5 naimisissa.Sen voin kertoa että mun itsetunnon ukko on saanut todella nolliin,vaikka tiedän olevani suht hyvännäköinen ja kokoinen ja vientiä kyllä olisi jos niin haluaisin.Mitä helvettiä teen kun en halua miestä jättääkään mutta ei näinkään kukaan voi elää????

Jos susta on kiva olla kynnysmatto, niin jatka toki samaan malliin.

Mä en jaksa teitä :headwall:
Mammat jotka ei oo ikinä käyny lähelläkään Pattijokea tietää tarkaan mimmosta meno siellä on :headwall: :headwall: |O
Tytöt tietää tasan mitä tekee ja on ihan aikuisia, suurimmalla osalla lapsiakin.
Jos mies käy vieraissa, se tekee sen kotonakin, ei sitä varten tarvi Pattikselle matkata.
Kauhistuka; jos mä asuisin Thaimassa, mäkin olisin nuorempana halunnu duuniin Rantakadulle; palkkaa bailaamisesta B)

Joo, ja mun mies on käyny huorissa ***... Kauan ennen mua, ei häiritse! Olisiko sen pitäny autossa odottaa, että kaveri sai hommat hoidettua... Ja on íhan ite sanonu, että tulipahan paineita purettua, ei siinä mitään tunteita mukana ole.

mä en vois ikuna olla miehen kans joka käyny huorissa..kertoo kyl miehestäki jotain jos pitää esim ulkomaille asti mennä h*oraamaan.. :x ei minusta normaalia oli sinkku tai ei..kai sitä ny saa ilmasiksikin..

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Pare kai se on käydä huorissa jos seksiä ei muuten saa. Ja jos vaihtoehtona ois raiskaus.

Ei kai normaalin täyspäisen miehen nyt raiskaamaan tarvitse ruveta, kun ei seksiä muuten saa? Tai sitä ostaa huorilta? Varmaan on tarjolla ihan maksuttomastikin.

Ällöttävä ajatuskin, kertakaikkiaan. En ole itsekään koskaan joutunut seksistä maksamaan eikä miehenikään (tietääkseni, olisin aika hämmentynyt, jos olisi).

Sehän nyt on ihan sama, onko nuoruudessa kikkinyt huoraa vai kahtakymmentä muuta naista, ennen tapaamista. Jos joku haluaa horoa panna, niin siittä vaan. Ite en ole kyseistä palvelua koittanut, vaikkakin kaveri maksoi mulle jo yhen tallinnassa... Oli kyl aikas herkku :p

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Yäk. mä en ottais miestä, joka ois käynyt huorissa jossain, hinnasta viis. :(

peesaan :x

Jos äijäsi on pokannut baarista yhdeksi yöksi Suomi-neidon, niin sellainen mies on yöks, eikä kelpaa sulle. Aika vähiin, jollei jopa olemattomiin, jää sun vaihtoehdot.

Mitä väliä sillä oikeesti on mitä on ennen tehnyt? Merkitystä on vain sillä miten elää nyt ja tulevaisuudessa.
Tosin en minäkään entiseen murhaajaan vois luottaa...

Pattayalla on erittäin paljon ihmiskaupan uhreja. Prostituutiota ja ihmiskauppaa puolustelevat toki mielellään aina kertovat että tytöt ovat vapaaehtoisesti yms. Totuus on kuitenkin ihan toinen! Tyttöjä rahdataan lomakeskuksiin ulkomaita myöten, lapsia myydään sinne jne. Ja nekin jotka ovat "vapaaehtoisesti" siellä ovat usein pakon sanelemana tulleet. Omalla kotiseudulla ei ole mitään työtä jolla eläisi, kouluja eivät ole käyneet kun siihen ei ollut mahdollisuutta. Ainoa keino on tulla seksikeskukseen töihin ja toivoa että oma lapsi saisi paremman tulevaisuuden.

Niin kauan kuin ulkomaalaiset matkailijat käyttävät näitä palveluja, ei Thaimaa tee köyhälle koillisosalle yhtään mitään koska se on oikea tyttöaitta nyt kun siellä on köyhyyttä!

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
[Ei kai normaalin täyspäisen miehen nyt raiskaamaan tarvitse ruveta, kun ei seksiä muuten saa? Tai sitä ostaa huorilta? Varmaan on tarjolla ihan maksuttomastikin.

Tiedän monta miestä, jotka eivät saa seksuaalisia perustarpeitaan tyydytetyksi kuin huoran avulla, ovat joko vähän ressukoita tai muuten vaan elämän kaltoin kohtelemia, niin ja pari kehitysvammaista. En tuomitse!

Alkuperäinen kirjoittaja Vv:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Yäk. mä en ottais miestä, joka ois käynyt huorissa jossain, hinnasta viis. :(

peesaan :x

Jos äijäsi on pokannut baarista yhdeksi yöksi Suomi-neidon, niin sellainen mies on yöks, eikä kelpaa sulle. Aika vähiin, jollei jopa olemattomiin, jää sun vaihtoehdot.

Yhdyn tähän, Ihan sama maksetaanko se käytöksellä ja mielistelyllä, illallisella, paukuilla vai suoraan rahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
[Ei kai normaalin täyspäisen miehen nyt raiskaamaan tarvitse ruveta, kun ei seksiä muuten saa? Tai sitä ostaa huorilta? Varmaan on tarjolla ihan maksuttomastikin.

Tiedän monta miestä, jotka eivät saa seksuaalisia perustarpeitaan tyydytetyksi kuin huoran avulla, ovat joko vähän ressukoita tai muuten vaan elämän kaltoin kohtelemia, niin ja pari kehitysvammaista. En tuomitse!

Minä sanoinkin että normaali ja täyspäinen, en puhunut mitään esimerkiksi vammaisista. Ja siitä ap:n tapauksessa nyt on tuskin edes kysymys, että olisi kehitysvammainen tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Olisiko sen pitänyt istua kotona odottamassa, kunnes tapaa sinut?
Nuorena ja sinkkuna miehet joskus tekee tyhmyyksiä. Mutta mun mielestä se, mitä mies tekee liittonne aikana, on merkittävää. Ei se, mitä hän teki ennen sinua.

tätä on hyvä peesata

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Pare kai se on käydä huorissa jos seksiä ei muuten saa. Ja jos vaihtoehtona ois raiskaus.

No huhhuh! Naurettavasti ajateltu. :o meinaatko, että se mies raiskasi minut, koska sillä ei ollut rahaa käydä huorissa?

Osiko se sit ollu parempi, jos ois käynyt jossain luksushuorissa? Halvimmallahan se tavallaan nyt pääsee vissiin. :whistle:

Kyllä mun mielestä se luksushuorissa käyminen on pienempi paha. Ne huonoissa oloissa elävät eivät välttämättä ole voineet itse valita "ammattiaan" vaan ajautuneet siihen pakosta. Niinku ap asian ilmaisi, jos on käynyt siellä " tökkimässä nälkäänäkeviä" musta se on tosi oksettavaa ja tulee mieleen hyväksikäyttö.

Ja jos joku tähän kommentoi että mistä he sitten ruokarahansa saisivat ellei länsimaiset miehet kävisi heitä panemassa... -Jos on kiinnostunut hyväntekeväisyydestä niin aina voi antaa sitä rahaa ja jättää panot väliin. HYväntekemistä se huorissa käyminen EI OLE!

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Osiko se sit ollu parempi, jos ois käynyt jossain luksushuorissa? Halvimmallahan se tavallaan nyt pääsee vissiin. :whistle:

Kyllä mun mielestä se luksushuorissa käyminen on pienempi paha. Ne huonoissa oloissa elävät eivät välttämättä ole voineet itse valita "ammattiaan" vaan ajautuneet siihen pakosta. Niinku ap asian ilmaisi, jos on käynyt siellä " tökkimässä nälkäänäkeviä" musta se on tosi oksettavaa ja tulee mieleen hyväksikäyttö.

Ja jos joku tähän kommentoi että mistä he sitten ruokarahansa saisivat ellei länsimaiset miehet kävisi heitä panemassa... -Jos on kiinnostunut hyväntekeväisyydestä niin aina voi antaa sitä rahaa ja jättää panot väliin. HYväntekemistä se huorissa käyminen EI OLE!

Taidat olla ihan oikeassa.

Paljon tavallisia miehiä käy huorissa. Jos haluavat seksiä, niin se on selkeämpi vaihtoehto, ettei tarvi lupailla kenellekään soitella jälkikäteen tai esittää olevansa kiinnostunut heidän puheistaan tms. Molemmat tietää tasan mistä on kysymys. Itse luulen, että jos mieheni pettäisi, se saattaisi tehdä juuri niin, koska ei olisi mitään sivusuhteen virittelijätyyppiä vaan seksiä hän haluaa kovasti enemmän kuin minä. En silti sano, että uskoisin hänen pettävän.

Mä en taas ymmärrä miten ne virolaisämmät jaksaa työkseen panna örveltäviä suomalaisia kännisikoja jotka juoksevat pettämässä vaimojaan. Vaikka liksa olis kuinka kova, en itse kykenisi siihen kuuna päivänä.

Prostituutiossa pahempaa kun se seksin myyminen on kuitenkin ne ihmiskauppa ja rikollisliigaongelmat. Virolaiset tai venäläiset rikollisliigat ne kaiketi täällä Suomessakin suurimmalta osin pyörittää ilotyttöbisnestä.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Hesaria luin tänään ja Pattayalta oli juttua, miten on halvin ja pahamaineisin paikka Thaimaassa. Siellä on ukko aikoinaan käynyt tökkimässä nälkäänäkeviä. Olen minä onnekas kun tuollaisen miehen olen itselleni löytänyt :(

Olisikohan aika laittaa kiertoon tuollainen helmi, ei kai kukaan voi itselleen tuollaista omia???

hiphei!! mitäs läksit niiiiiiin, sul on mun luonne niiiiiiin :)
mitäpä jos ukkos ajattelis että ehkä 10 vuotta aiemmin sulla oli finnejä? tai onko sulla ollu edes suhteita ennen miestäs? voiko olla maailmassa jossa lentokoneet putoaa ja ihmisiä kuolee sodissa tyhmempää murhetta.

anteeksi raju vastaukseni mutta voi herrani mihin tämä älytön meininki voi johtaa?

Yhteistyössä