ukko taas menossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks...

Vieras
mies lähti taas kerran kavereiden kans kelkkailemaan... ja ens viikonlopunkin se on menossa. Aina sillä on jotain menoja... se sano jo syksyllä et kun hirven metätys loppuu niin sitten jää aikaa. no ei tuota aikaa ole sen enempää... aina on jotain... mua alkaa jo vähitellen ärsyttää...

Mutta täytyyhän niilä ukoilla olla omaakin aikaa..................

Mulla on kyll siitä kiva mies, että se luopuu mun ja perheen vuoksi melkein mistä tahansa, jopa siitä omasta ajasta.

Tokikaan sellaista vahinkoa mä en anna tapahtua. Mutta jos mä sanoisin ett älä mene, se ei menisi.

Meillä minä menen huomattavasti enemmän kuin mies. Nyt oon jo kesältä ilmoittanut muutaman viikonlopun milloin oon menossa ja onhan tässä pitkin kevättäkin menoja.

Mutta jos / kun et ole teidän tilanteeseen tyytyväinen, niin vaadi hyvä ihminen sinäkin sitä omaa aikaa.

saishan sitä vaatia mutta miehen menot menee mun menojen edelle. sit meillä koira, jonka mä joudun hoitaa jos mies menee omiin menoihinsa. en sitten voikkaan lähtee mihinkään kun oitää tota koiraakin hoitaa. en voi lähtee sukulaisten luo käymään kun pitkä matka ja pitäs olla yötä ja heille ei koiraa voi allergan takia ottaa....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
saishan sitä vaatia mutta miehen menot menee mun menojen edelle. sit meillä koira, jonka mä joudun hoitaa jos mies menee omiin menoihinsa. en sitten voikkaan lähtee mihinkään kun oitää tota koiraakin hoitaa. en voi lähtee sukulaisten luo käymään kun pitkä matka ja pitäs olla yötä ja heille ei koiraa voi allergan takia ottaa....

Niin siis en edelleenkään tajua, miksi miehen harrastus menee sinun harrastusten edelle ja miksei mies voi hoitaa koiraa? minkä ikäinen sinun mies oikein on? jotain 19?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Niin siis en edelleenkään tajua, miksi miehen harrastus menee sinun harrastusten edelle ja miksei mies voi hoitaa koiraa? minkä ikäinen sinun mies oikein on? jotain 19?

en tiiä miks mies niin jukuri... ei mies voi koiraa kelkkailemaan ottaa mukaan, jos menevät sitten mökille ja mukana allergisia....

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

en tiiä miks mies niin jukuri... ei mies voi koiraa kelkkailemaan ottaa mukaan, jos menevät sitten mökille ja mukana allergisia....

Eikö mies voi jäädä kotiin, jos SINÄ haluatkin välillä johonkin. Tai miksi ette mene yhdessä miehen kanssa johonkin?

Yhteistyössä