Ukko veti melonit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
Oma mokani, tiedetään, ja kyllähän se jo leppyikin.
Tilanne oli siis se että nakkasin eilen systerini tuonne 150km päähän kotiinsa, ilmotin sitten että läksin tulemaan, matkalla viel kyselin et pitääkö tuoda kaupasta jotain ja että sen ja sen verran on kotiin matkaa.
no kappas, jäin sitten kaupan piohassa ihan hetkeksi (1,5h) suustani kiinni erään immeisen kanssa, ukko koitti soittaa mut akku loppu, kotio ku tulin ni täällä oli ERITTÄIN äksy ukko vastassa.
tuumasin sille vaan että tietääpähän miltä minusta on tuntunu muutaman kerran, siihen meni kauan aikaa muinoin että sai sen tajuamaan että jos viivästyy yli tunnin niin voi ilmottaa, ja se samainen asia on taas päässy siltä välillä unohtamaan, ehkäpä tämä muistuttaa asiasta jälleen kerran.

toki olisin voinut laittaa hälle viestiä, mutta kuinka moni kuvittelee jäävänsä juttelemaan noinkin pitkäksi aikaa täysin tuntemattoman kanssa keskelle kaupan parkkista??? :whistle:

Tässä taas nähdään että miehille ja naisille on eri säännöt. Ukko saa tehdä mitä tykkää mut jos nainen toimii samoin niin se on kolmas maailmansota

Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin:
Tässä taas nähdään että miehille ja naisille on eri säännöt. Ukko saa tehdä mitä tykkää mut jos nainen toimii samoin niin se on kolmas maailmansota

Njää, se vaan ei ole tainnut tajuta miltä se tuntuu odottaa, ja tottahan se on että jos toinen on 2h myöhässä siitä mitä oletettu kotiin tuloaika on niin huolestuu, ainakin ku täällä korvessa asuu, ja sitten paljastuuu että on jääny turvastaan kiinni, se kun se "jännitys" laukeaa niin sitten tulee se ärsytys että ois prkl voinu ilmottaa..
en kait mä nyt oo ainoo joka tajuu miks ukko oli illalla kärttynen?? :o
mun mielestä sillä oli täysi oikeus suuttua, oisin itekki suuttunu, tosin mä oisin annellu sanaisella arkulla, toisin ku tuo köriläs, se vaan mököttää...

Yhteistyössä