Mä tästä nyt poistun ja sammutan koneen ettei käy huonosti. Mutta toivottavasti tuo ukkonen tulee kunnolla eikä niin kuin aamulla pari kertaa vain jyrisi. Jos vaikka kunnon ukonilman jälkeen helpottaas tämä helle ja hiostava ilma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Misä? Tänne kans!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ja taas kuului äsken paloautojen ääni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Kannettava olis kätevä. Langaton netti siihen vielä, niin voisi silti dataillla sellaset tunnin tai pari ilman pelkoa, niin kauas kunnes akku loppuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kesämies:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ja taas kuului äsken paloautojen ääni.![]()
:kieh: Mene juoksemaan perään jos noin kovin kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Kannettava olis kätevä. Langaton netti siihen vielä, niin voisi silti dataillla sellaset tunnin tai pari ilman pelkoa, niin kauas kunnes akku loppuu.
On langattomassakin modeemi mikä kannattaa irrottaa. Se härpäke ei vain ole kiinni kannettavassa. Niin.. paitsi jos on tietenkin joku yleinen verkko mihin pääsee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Se sade tänne.
mua vituttaa tää kuumuus. +32 edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä tarkoottaa vahingontorjunta?
http://www.tilannehuone.fi/halytys.php
Alkuperäinen kirjoittaja Kesämies:Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Se sade tänne.
Helteistä pitää nauttia =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kesämies:Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Se sade tänne.
Helteistä pitää nauttia =)