Ukkonen!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä tästä nyt poistun ja sammutan koneen ettei käy huonosti. Mutta toivottavasti tuo ukkonen tulee kunnolla eikä niin kuin aamulla pari kertaa vain jyrisi. Jos vaikka kunnon ukonilman jälkeen helpottaas tämä helle ja hiostava ilma.

Oulussa kuului jo jyrinöitä ja lännessä näkyi paksun näköisiä pilviä. Toisaalta jotain varoituksia on tälle päivällekin ollut, mutta vasta huomenna piti varmasti tulla. Koiraa käy sääliksi, jos nuo pilvet tuolta päälle tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Kannettava olis kätevä. Langaton netti siihen vielä, niin voisi silti dataillla sellaset tunnin tai pari ilman pelkoa, niin kauas kunnes akku loppuu.

On langattomassakin modeemi mikä kannattaa irrottaa. Se härpäke ei vain ole kiinni kannettavassa. Niin.. paitsi jos on tietenkin joku yleinen verkko mihin pääsee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Kannettava olis kätevä. Langaton netti siihen vielä, niin voisi silti dataillla sellaset tunnin tai pari ilman pelkoa, niin kauas kunnes akku loppuu.

On langattomassakin modeemi mikä kannattaa irrottaa. Se härpäke ei vain ole kiinni kannettavassa. Niin.. paitsi jos on tietenkin joku yleinen verkko mihin pääsee. :)

Tarkoitinkin mokkulaa, modeemi tosiaan kun saattaa paukahtaa ja kunnolla.

Toivottavasti ei leviä tänne päin suomea paljon tuo ukkonen, kymmenen jälkeen vasta kun kaverini on saanut nauhoitettua minulle lempisarjani :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kesämies:
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
Se sade tänne. :(
mua vituttaa tää kuumuus. +32 edelleen.

Helteistä pitää nauttia =)

Miksi? Ei kaikki nauti helteistä ja miksi joittenkin on niin vaikia käsittää se ettei kaikki nauti? Mulle ainakin riittäis vaikka joku +20.

Uusimmat

Yhteistyössä