V
vinkkejä kaipaava
Vieras
Meillä on 5 kk:n ikäinen vauva, joka ulkoilee lähinnä silloin kun nukkuu päikkäreitä vaunuissa.
Nyt kun on niiiiin ihanat keväiset ilmat, olen miettinyt että miten muut samanikäiset ulkoilevat HEREILLÄ ollessaan? Kun meidän typsy ei vielä istu rattaissa. Kantoreppu meillä on, mutta sen kanssa on aika hankala tehdä esim. pihatöitä... Kaipaisin siis kokemuksia tämänikäisten (tai suunnilleen samanikäisten) ulkona olemisesta muulloin kun päiväunia nukuttaessa. Miten toimitte, miten vauva viihtyy jne.?
Vauvan nukkuessa päiväunia käymme pienellä lenkillä ja sitten minä teen hommia sisällä. Teen ruokaa tai siivoan, tai usein lähinnä surffaan netissä tai lueskelen lehtiä ja teen semmoisia juttuja mitä vauvan hereilläollessa ei saa rauhassa tehtyä. Ulkoilua voisin siis enemmän harrastaa silloin kun lapsi on hereilläkin. Kesällä tämä onnistuu varmaan ihan kivasti kun vauva ehkä jo istuu ja alkaa liikkumaan enemmän. Ja silloin voi vauvan laittaa maahan viltille pötköttämään. Vielä ei oikein viitsi...
Vauvan nukkuessa päiväunia käymme pienellä lenkillä ja sitten minä teen hommia sisällä. Teen ruokaa tai siivoan, tai usein lähinnä surffaan netissä tai lueskelen lehtiä ja teen semmoisia juttuja mitä vauvan hereilläollessa ei saa rauhassa tehtyä. Ulkoilua voisin siis enemmän harrastaa silloin kun lapsi on hereilläkin. Kesällä tämä onnistuu varmaan ihan kivasti kun vauva ehkä jo istuu ja alkaa liikkumaan enemmän. Ja silloin voi vauvan laittaa maahan viltille pötköttämään. Vielä ei oikein viitsi...