Vähänkö kiva idis, mä voisin antaa mun kultakalalle nimeks Pörrö, jos mulla olis kultakala. Mun kaverinkin gerbiilin nimi oli Peruna, vaikka se ei ollut sukua perunalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähänkö kiva idis, mä voisin antaa mun kultakalalle nimeks Pörrö, jos mulla olis kultakala. Mun kaverinkin gerbiilin nimi oli Peruna, vaikka se ei ollut sukua perunalle.
No mä voisin antaa lemmikkirotalle nimeksi vaikkapa Che Quevara, vaikka se ei selkeästi oliskaan syntynyt johtamaan lemmikkirottien vapaustaistelua...
Oikeesti, mä en jaksa näitä nimi-ihmettelyjä.
Ja hei. Nyt mä olen ollut pk:ssa sijaisena niin ihan selkeesti mieleen ovat jääneet ne lapset joilla on pikkasen erilaisempi nimi...mä en valitettavasti erota Emmoja, Emmejä, Emilia-tyttöjä tai Jennoja, Jeminoita, Janikoita jne. toisistaan...
On hölmöä antaa lapselleen tylsä nimi siksi, ettei uskalla antaa erikoista. Mutta vielä paljon hölmömpää on antaa lapselle erikoinen nimi, jotta päikyn sijainen muistaisi hänet![]()
Eli jos lapsen sukunimi on Möttönen niin sen nimeksi kuuluu laittaa Maija tai joku muu perisuomalainen nimi.
Eikä ole yhtään sen kummempi nimi Janica Möttönen kuin Maija Möttönen.Kumpikin yhtä hyviä...
joku yannica lötjönen ei ehkä ole maalman kaunein nimi kuitenkaan, joku raja erikoisuuden tavoittelussakin..
Jos sä haluat tehdä kuten mammiksella suositellaan niin sitten kai...mutta jos haluat elää kuten elät ja tehdä omat ratkaisusi niin siinä tapauksessa ei tod.:xmas:
Mä en tee juuri koskaan mitään niin miten "on tapana tehdä"![]()
Meillä on ollut hamsteri, jonka nimi oli Hannibal Lecter :ashamed:No mä voisin antaa lemmikkirotalle nimeksi vaikkapa Che Quevara, vaikka se ei selkeästi oliskaan syntynyt johtamaan lemmikkirottien vapaustaistelua...
Oikeesti, mä en jaksa näitä nimi-ihmettelyjä.
Tulee mieleeni yksi tuntemani pariskunta, erittäin kansainvälinen ja kielitaitoinen pari. Toinen suomalainen ja toinen ulkomaalainen. Halusivat antaa tyttärilleen todella kansainväliset nimet, joilla nämä pärjäisivät missä vain. Näistä tuli Anna ja Maria. Hyvät nimet.