ulkomaalainen isä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ofima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ofima

Vieras
Hei kaikki. Onko jollakin muullakin ulkomaalainen mies?!
Olisi kiva vaihtaa kuulumisia miten perheenne arki sujuu... Ja millaista elämänne on kahden eri kulttuurin keskellä.
Laittakaa sähköpostia ofima@luukku.com

Hei...täällä myös yksi kohtalotoveri, onnellinen sellainen =) Olisi kyllä taivaanlahja kun saisi jakaa tämä elämätavan jonkun kanssa.Joten ei muuta kun pidetään yhteyttä terv. Heidi_Khoumeri@luukku.com

jees, täällä yksi tähän porukkaan lisää... kirjottelisin mieluummin ihan kunnon kirjeitä mutta tässä mun maili niin otahan sinne yhteyttä ensin aaliyah8085@hotmail.com Mistä päin miehesi on?

Täälläkin olis yks onnellinen kohtalotoveri. (isä turkkilainen) Meidän esikoisen laskettuaika on 12.1.06.

Mulle saa laittaa meiliä osoitteeseen johannatasdemir@hotmail.com
Mielelläni jakaisin kokemuksia, kuinka arki sujuu vaavin tultua perheeseen.

i]kaikila on vaan ulkomalainen mies. mut mä olen itse mosambikista ja mieheni on suomalainen... onhan sekin ulkomalainen mies? =). olis kiva tietää miten muilla kaksi kultuuriseet perheet elää arkipäivänsä? puhuteko molemmat kielet lapsile ja kumppa enemmän? :heart:

mun tyttöjen isä on vietnamilainen ja nyt mun uus mies on sri lankalainen. ite olen suomalainen ja mun tytöt puhuu vietnamii vähän tamil vähän ja suomee enempi...mulle saa laittaa spostii osoite on merita1981@luukku.com...asutaan itä-helsingissä. olisi kiva saada uusii ystävii kirje kamuiksi ja vaikka puisot tovereiksi... :wave:

Taalla yksi lisaa. Mieheni on myos ulkomaalainen (Kanadalainen)
Olisi kiva vaihtaa kuulumisia muiden kohtalontovereiden kanssa. Meilla myos 2 kk ikainen suloinen poikavauva. Meilailkaa!
tavuolun@hotmail.com

:hug:

Yhteistyössä