ulkomaan matka

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

synnytär

Jäsen
19.04.2007
340
0
16
Ehdotelkaa ulkomaan matkoja. Minne kannattaisi lähteä? Kahden hengen matka väsyneille perheen vanhemmille jotka eivät ole koskaan käyneet kahdestaan ruotsia pidemmällä. Italia/kreikka kiinnostaisi, on vaan aika kalliita matkoja. Kyseeseen tulee finnmatkojen matka josta on jo maksettu 1000?. Itse ollaan valmiita maksamaan korkeintaan noin 500? (mielellään parempi jos matkan saisi tuolla tonnilla).
Millaista olisi käydä egyptissä? Mikä vuodenaika olisi paras matkustamiselle? Syksyä ajateltiin, Joulu aika halutaan olla kotona lasten kanssa.
 
kreikkaa ja erityisesti kreetan saarta suosittelen lämmöllä =) me ollaan tehty sinne häämatka 2viikkoa ja 5vhäämatka 1viikko :D ihanaa ruokaa, ihania ihmisiä, lämpöä, kirkasta vettä ja suojaisia rantoja... =) lähtisin heti jos ois mahdollisuus! =)
 
Kreikkaa suosittelen ehdottomasti. Syyskuussa vielä on hyvät ilmat siellä. Ollaan oltu lasten kanssa ja myös miehen kanssa kahdestaan. Rethymnon on ihan kiva paikka ja hotellejakin löytyy hyvin teidän budjetilla. Itse haaveilen tällä hetkellä 10v häämatkasta Pargaan. Mun mielestä tosi kiva paikka lähteä kahdestaan miehen kanssa. Ihania pikku kujia ja vihreä luonto sekä hyvä rantakin.
 
Kreikka on ihan ok ja Kypros kanssa. ...kohta puolin alkanee vaan olla siellä jo aika lämpöiset ajat edessä, jotta aika pikaiseen kantsii lähteä, jos meinaa siellä voida ihan ollakin. Itse käydään noissa maissa yleensä toukokuun tienoilla ja silloin on just perfecto säät ollu.

Italia on varmasti myös ihan jees, sinne varmaan itsekin seuraavaksi suunnataan, mutta monet kaverit valittelee, että aika tyyristä on...

Kantsii katsoa noita Aurinkomatkojen äkkilähtöjä ja vastaavia. Saa hyviä matkoja huomattavilla alennuksilla. B)

(Niin ja varsinkin Kyproksella, kuten kyllä muuallakin suosittelen niitä niiden retkiä. Viimeks ku käytiin Kyproksella, Aurinkomatkoilla ei ollu tarjota mielestä retkeä, ni käytiin kaupungilta yhdestä matkatoimistosta kyselemässä ja niiden kautta päästiin semmoiselle päiväksi merelle -juttuun. Oli ihan sairaan hieno retki. :D Sit vuokrattiin auto ja ajeltiin ristiin rastiin ominpäin. ...toki me silti rannoillekin ehdittiin lojumaan. ;) )
 

Yhteistyössä