Ulkomaan päivärahan ulosmittaaminen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meneekö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, arvasin tämän, että joku älypää vastaa juuri näin :)

Kyse ei ole minun rahojeni ulosmittaamisesta. Tuli vain keskustelussa esille.

Sen itse tiedän,että kertaluonteisesti maksettavista verottomista tuloista ei ulosmitata.
 
Aina kun ei ulosmitata, voi sanoa JES!, taputtaa itseään selkään, katsoa peiliin ja sanoa... "haha.. enpä maksanut näitäkään euroja vielä takaisin. Se paska voi odottaa, onhan se odottanut jo vuosia..."
 

Yhteistyössä