M meneekö Vieras 02.10.2015 #3 Heh, arvasin tämän, että joku älypää vastaa juuri näin Kyse ei ole minun rahojeni ulosmittaamisesta. Tuli vain keskustelussa esille. Sen itse tiedän,että kertaluonteisesti maksettavista verottomista tuloista ei ulosmitata.
Heh, arvasin tämän, että joku älypää vastaa juuri näin Kyse ei ole minun rahojeni ulosmittaamisesta. Tuli vain keskustelussa esille. Sen itse tiedän,että kertaluonteisesti maksettavista verottomista tuloista ei ulosmitata.
V vierailija Vieras 02.10.2015 #5 Aina kun ei ulosmitata, voi sanoa JES!, taputtaa itseään selkään, katsoa peiliin ja sanoa... "haha.. enpä maksanut näitäkään euroja vielä takaisin. Se paska voi odottaa, onhan se odottanut jo vuosia..."
Aina kun ei ulosmitata, voi sanoa JES!, taputtaa itseään selkään, katsoa peiliin ja sanoa... "haha.. enpä maksanut näitäkään euroja vielä takaisin. Se paska voi odottaa, onhan se odottanut jo vuosia..."