V
vierailija
Vieras
Hassua, olen kuvitellut sinun olevan jonkin sortin kristitty?Silmä silmästä ja hammas hampaasta. Kyllä maailmassa sanalaskuja ja viisauksia riittää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hassua, olen kuvitellut sinun olevan jonkin sortin kristitty?Silmä silmästä ja hammas hampaasta. Kyllä maailmassa sanalaskuja ja viisauksia riittää.
Tämä.No ensimmäiseksi voitaisiin lopettaa k.o. henkilöiden mainitseminen jokaisessa ketjussa. Jos jankkaajiin ei kiinnitä mitään huomiota, eivät he pitkään jaksa jankata. Älä ruoki trollia.
Olen yrittänyt häntä kannustaa päihteettömään elämään kun tuntuu hänellä katoavan myyjät myymälästä kun nauttii päihteitä. Valitettavasti vain hän itse voi tehdä sen päätöksen ellei joudu tahdonvastaisesta hoitoon.Juu, olen samaa mieltä. Mitä sinun mielestäsi voisi tehdä, että alepan vuosia jatkunut pahaa mieltä ympärilleen kylväminen saataisiin loppumaan? Kaikenlaista on jo yritetty, mut mikään ei tunnu toimivan.
Hienoa, että palstalla on myös kaltaisiasi hyviä lähimmäisiä. Jumalan avulla on moni päässyt viinapirun otteesta. Toivokaamme kollektiivisesti Alepalle Jumalan johdatusta kaidalle tielle.Olen yrittänyt häntä kannustaa päihteettömään elämään kun tuntuu hänellä katoavan myyjät myymälästä kun nauttii päihteitä. Valitettavasti vain hän itse voi tehdä sen päätöksen ellei joudu tahdonvastaisesta hoitoon.
Jumalan rakkautta kaikille![]()