Ulkona paistaa aurinko ja täällä mammat lätisee netissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylös ja ulos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on selkä ollut monta viikkoa paskana, nyt olen ruvennu enemmän tekemään sillä mitään, ja silti se saattaa vonkaista siitä, jos katson äkkiä sivulle. Nyt sitten olen ollu kolme tuntia putkeen ulkohommissa, liian paljon päällä ettei selkä vaan saa kylmää. Raspasin vielä lopuksi yhdet tonnin painoiset ja sairastaessani pitkäksi päässeet kaviot. Nyt närästää (pää oli alaspäin tunnin verran), uuvuttaa, ja selkä on litimärkä ja lihakset laulaa ja täti tutisee, mutta nättiä jälkeä tuli.

Erehdyin kaatumaan tähän sohvaan ennen kuin nappasin kaffekupillisen mukaan, ja nyt tarttis jaksaa vääntäytyä hakemaan, mutta täytyy varmuuden vuoksi lepuuttaa ruotoa vielä hetki, ettei se vaan kramppaa. Ja harmittaa, kun on jano ja nälkä. Pakko imeskellä kaurakeksin jämiä pussinpohjalta, ja kiskoa torkkupeittoa korviin ettei tule vilu.

Justhan täällä oli ketju missä käskettiin ylipainosten pysyä sisällä eikä saa mennä lenkille ettei teidän herkkien hoikkiksien verkkokalvoille pala vammoja läskien näkemisestä!

Yhteistyössä