Ulkonäkö kuntoon raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finni harmaahapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Finni harmaahapsi

Vieras
Olen raskaana ja ihoni on järkyttävän huonossa kunnossa: kipeitä finnejä ja näppylöitä naama täynnä! Ihotautilääkärille on kai turha mennä, tuskin raskaana voi käyttää niin tehokkaita voiteita? Ainakin kerran luin voiteestani että ei saa käyttää raskaana. Onko kosmetologilla käynti ihonpuhdistuksessa tehokasta?

Toinen ongelma on hiukset. Uskaltaako niitä vaalentaa raskausaikana? onko vaarallista, tuleeko pigmenttimuutoksia? Esim. vaalennan tukkaa, oho, miten siitä tulikin punainen?

Jos raskausaikana on taipumus saada finnejä niin ei niihin kyllä hirveästi auta mikään! Hormoneiden vika ja niiillä on aikamoinen mahti.. Puhdista ja hoida hyvin, älä kuivata liikaa. Itse olen vaalentanut raskausaikana hiuksia ja siitä on juttua myös teratologisen tietopalvelun sivuilla (mainitaan että kohtuukäytössä ei haittaa). Itselläni vetäisi kampaajalla tehty vaalennus erittäin vihertäväksi ja siinä olikin kampaajallakin ihmettelemistä! Olin käynyt samalla kampaajalla vuosia ja samaa väriä käytetty aiemmin eikä mitään häikkää..

Jos ei ollut olo hehkeä raskausaikana niin vielä vähemmän sen jälkeen kun kiireessä ja unisena ei jaksanut aina edes tukkaa pestä:) Kyllä se siitä! Hyvää odotusta!!

Yhteistyössä