N
No huh
Vieras
No esim. Rumia suosittuja bloggaajia yhdistää taito kirjoittaa. Esim. Im human not a sandwich ja bulldogin näköinen Mutsis on.
Siis nämä naisethan on kauniita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No esim. Rumia suosittuja bloggaajia yhdistää taito kirjoittaa. Esim. Im human not a sandwich ja bulldogin näköinen Mutsis on.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30817841:Kyllä minäkin nelikymppisenä varmasti saisin joltain oksettavilta kuusikymppisiltä huomiota. Mutta kun kaipaisin sitä 35-50 -vuotiailta.
Naisen tärkein ominaisuus on seksinälkä ja monipuolisuus makuuhuoneen puolella. Ulkonäöllä ei ole väliä kunhan hormonit pelaa ja seksi luistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja on sääli olla lihava kaunis;30817142:Mä olen useinkin elämän aikana kauniiksi kehuttu nainen ja mulla on ilmeisesti keskivertoa kauniimmat kasvot. Lisäksi pitkät hyväkutoiset kauniit hiukset. Ennen olin hoikka. Nyt olen tosi lihava ja tuntuu monesti, että kaikki kauneus katoaa läskien alle. Laihdutan.
Vaikka mä epäilenkin, että et ole samaa mieltä, niin sanonpa kuitenkin mielipiteenäni, että tuossa miesten ja naisten huomion saamattomuudessa on kyse jossain määrin erityyppisistä asioista. Miesten kohdalla kyse on totaalisesta ignooraamisesta (kukaan ei koskaan lähesty), kun taas naisten kohdalla kyse on toivotunlaisen lähestymisen puuttumisesta (ei saa kaipaamansa kaltaista huomiota). Tuskin säkään ihan vakavissasi väität, että yksikään mies ei koskaan ole lähestynyt sua vaikkapa baarissa? Mä veikkaan, että kyse on enemmänkin siitä, että se sun saamasi huomio ei ole ollut toivotunkaltaista. Sua ovat lähestyneet esimerkiksi känniset örvelöt tai muuten epäkohteliaat miehet epäsopivien ehdotusten kera (lähetkö panemaan -tyyppiset jutut), eikö niin?
No ei nuo bloggaajat kauneuskisoissa pärjäisi
Kummankin kasvot vääristyneet; toiselle hevosnaama ja toisella silmät metrin päässä toisistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30817841:Ihanaa kun tämä keskustelunaloitus on versonut paljon mielipiteitä.
Minä voin ap:na todeta omat mielipiteeni tähän:
Jos nainen oli nuorena nätti ja on keski-ikäisenä mitätön ja näkymätön ulkonäöltään niin hänen pitäisi hyväksyä tämä, että ei ole enää viehättävä, kuuma ja naisellinen. Tilalle ovat astuneet turvattu toimeentulo, mukava elämä, hyvät ystävät, ihmissuhde, perhe, puutarhanhoito, sisustaminen, shoppailu, matkustaminen, kulttuuri, harrastukset... pitäisi olla tyytyväinen jos ei ole vielä rintasyöpä iskenyt.
Mutta kuten joku tässä ketjussa mainitsi niin ihminen on eläin, joka toivoo saavansa tietynlaista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Kun sitä on joskus saanut ja sitten sitä ei enää saa niin tietää, että oma markkina-arvo on laskenut nolliin. Ja kait jokainen mittaa omaa markkina-arvoaan sillä mitä on joskus nuorenakin ollut. Eli jos sai nuorena huomiota sellaisilta miehiltä, jotka miellyttävät omaa silmää niin olisi kovasti mukavaa jos ihan mukiinmenevät omanikäiset huomioisivat. Kyllä minäkin nelikymppisenä varmasti saisin joltain oksettavilta kuusikymppisiltä huomiota. Mutta kun kaipaisin sitä 35-50 -vuotiailta.
Asia on juuri niinkuin jo aiemmin epäilin. Ei oo kyse siitä, miltä näytät, vaan siitä että sun päänsisältö on kurja. Ei kukaan viitsi kiinnittää huomiota toisia haukkuvaan, negatiiviseen ihmiseen.