ulosotosta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
mutta meillä se ainakin menee niin et puolisoa ei huomioida ,vaan velallinen ja meidän huollettavat eli kaksi lasta. Vouti sanoi et soskun puoleen voi kääntyä jos perheen tulot jää liian pieniksi ja soskun tulee huomioida voutin ulosmittaukset omissa laskelmissaan

no tätä en oo tienny et sosku huomioi voutin lyhennykset menona :o

meille sanoi vouti niin, että sosku ei muka voisi laskea todellisena perheen tulona kuin sen mikä todella jää käyttöön. Itse emme ole kuitenkaan soskuun kääntyneet joten en tiedä miten se käytännössä toimii. Kuullut olen kyllä et joissakin tapauksissa tämä on pitänyt paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
hakusanalla "ulosotto", löydät täältä plussaltakin kymmeniä viestiketjuja aiheeseen liittyen ;)

Niin?
Sä voit ap halutessasi myös tehdä maksusuunnitelman veloista

mun miehellä on ulosotossa velkaa ja vouti vie aina tietyn osan miehen palkasta :(
ja kutakuinkin 1/3 vouti vie tällä hetkellä.

Minkälaista velkaa sillä on siellä?

hmmm..vaikka ja mitä :(
vakuutuslaskuja,pikavippejä,osamaksuja,pari pienehköä kulutusluottoa..

niin, velat on aina maksettava. harmi että miehesi ei sitä ole tietänyt.

on se tietänyt,turhaan alat viisasteleen siellä :)

Ai minä viisastelen? Eli miehes laittoi tahallaan perheensä liriin? Voi v.

no kuka vittu nyt tahallaan tämmöstä tekis?
ei mun mies kuitenkaan mikää idiootti oo ja ihan yhdessä tää on tehty,nää vaan sattuu olemaan miehen nimellä.

Onko sun miehesi kertaakaan soittanut ulosottovirastoon?
Mä soitin,koska ne olis ottanut mun silloisesta palkasta pois sen osuuden ja sain sovittua pienemmän summan mitä ne olis ottanut.
Pari erää vielä ja sit on kaikki hoidettu =)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
meille sanoi vouti niin, että sosku ei muka voisi laskea todellisena perheen tulona kuin sen mikä todella jää käyttöön. Itse emme ole kuitenkaan soskuun kääntyneet joten en tiedä miten se käytännössä toimii. Kuullut olen kyllä et joissakin tapauksissa tämä on pitänyt paikkaansa.

mutta kun me ei saada normi laskelman mukaan sieltä mitään kun tulot ylittyy..ellei ne sit ota huomioon nuita menona :/

Mä soitin,koska ne olis ottanut mun silloisesta palkasta pois sen osuuden ja sain sovittua pienemmän summan mitä ne olis ottanut.

siis juu,se on käynyt sen voutin luona ja nyt sit joka kk pitää lähettää palkkakuitti sinne ja se laskee sen summan joka pitää maksaa ja sit se laittaa laskua tuleen.
mut täytyy varmaa kysyä josko erää sais hiukan pienemmäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mmmmm:
Voi todellakin yrittää sopia, mutta meilläkin päin ulosotto nainen ei alkanut sopimaan.

Mun kanssani asioinut junaili mun maksuasiat niin ettei mun tarvinnut ulosotolle maksaa korkeita korkoja ollenkaan =)

eli siis tarkottaa mitä?
et maksanut korkoja lainkaan vai hä??

siis juu,se on käynyt sen voutin luona ja nyt sit joka kk pitää lähettää palkkakuitti sinne ja se laskee sen summan joka pitää maksaa ja sit se laittaa laskua tuleen.

Kysykää ihmeessä =)

Kysykää ihmeessä =)

nythän se ukko on tietenkin lomalla mutta pitää soittaa kunhan palaa töihin.

Yhteistyössä