ostin tuusulasta auton itselleni.
rahatilanteeni takia pyysin muutamaa viikkoa lisä aikaa viel maksuun. se ei sopinut omistajalle vaan möi auton kolmannelle osapuolelle.
tämä kolmas osapuoli sitt haluu hakee auton pois nyt. se rämpyttää jatkuvasti puhelimeen, eilen löin luurin sille korvaan.
kuluttaja asiamiehen mukaan auto seisoo siinä kunnes saan omat rahat takaisin, niin sanoi pollarikin. omistaja on tehnyt laittoman autokaupan tässä tapauksessa.
laki menee niin ett jos sulla on taloudellisesti tapahtunut rahoissa muutos, kuten työttömyys, koulu tai joku vastaava niin ulosotto viranomainen voi antaa viel 4 kk:n päähän maksuaikaa, mutta tää omistaja ei ole viennyt tätä autoa ulosottoon. vaan möi sen suoraan jollekin id.. joka sen osti kiireissään.
no mun asia on ett nyt tää omistaja vittuilee , kummatkin herrat, eikä anna mulle sitä nelinumeroista lukua ett saan auton seisomaan, vaan ne juoksuttaa tota mun vakuutusta. onko kenelläkään tietoa ett miten saan vakuutukset katki tässä tapauksessa. auto on katsastamaton tällä hetkellä koska auto on täys laho ja paska (ostin heinäkuussa ja nyt jo laho)
auto oli katsastettu toukokuussa 8 päivää liian aikasin tälle vuodelle ja mennyt leimaan, mulle auto myytiin hyvänä ja toimivana. koko loppu kesän olen sitä joutunut korjaa ja rahaa on palannut tuhottomasti kun auto alkoi pätkimään parin päivän päästä ostosta, savuttaa yms....
nyt pohjassa oli kuusi isoa reikää - en tajua miten oli mennyt toukokuussa leimaan??????????????????