V
varaton
Vieras
mikä on se tuloraja että ulosotto pääsee sun rahoihin kiinni?Eli jos saan nettona 1000 e/kk niin pääseekö jo sumplaa mun tileihini?vai bruttoako ne kattoo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tietoinen:Eiköhän ne vie tietyn prosenttiosuuden sun tuloista joka tapauksessa saat sitten 300 tai 3000 ?.
Alkuperäinen kirjoittaja tietoinen:Eiköhän ne vie tietyn prosenttiosuuden sun tuloista joka tapauksessa saat sitten 300 tai 3000 ?.
Alkuperäinen kirjoittaja varaton:siis..otetaanko huomioon että on siis yksi lapsi ja oma ukko huushollissa....
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja varaton:siis..otetaanko huomioon että on siis yksi lapsi ja oma ukko huushollissa....
Kaikki perheenjäsenet, joiden tulot on alle 550e, huomioidaan sun elatuksen varassa oleviksi. Mutta jos miehelläs on palkkatuloja tai muita tuloja yli ton 550e, niin sit se ei ole sun elatuksen varassa!
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kannatta mennä sen ulosottoviranomaisen kanssa juttelemassa.
Teette yhdessä laskelmia ja jos hän saa sinut laitettua varattomaksi, niin silloin sun ei tarvii maksaa, vaikka 1 tai 2 kk ois paremmat tulot. siinä laksetaan kokonaisuutta. Myöskään silloin ulosottomies ei vie esim veronpalautuksia aj saat omistaa esim auton, jos se on vanha.
Min' olen varaton ja ulosotomise tiesi että teen keikkaa ja vaika nytole töissä olen silti varaton,koska tuloni ovat nettona noin 600-700e ja meiläon neljä lasta.
Ulosottoviranomainen ei laske lapsilisiä tuloiksi.
Ne on ihan kivoja ihmisiä, työtän vaan tekee ja kun niitten kans käy keskustelemassa niin kyllä ne ymmärtävät.
Alkuperäinen kirjoittaja varaton:kiitos vastauksista!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuleppas:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kannatta mennä sen ulosottoviranomaisen kanssa juttelemassa.
Teette yhdessä laskelmia ja jos hän saa sinut laitettua varattomaksi, niin silloin sun ei tarvii maksaa, vaikka 1 tai 2 kk ois paremmat tulot. siinä laksetaan kokonaisuutta. Myöskään silloin ulosottomies ei vie esim veronpalautuksia aj saat omistaa esim auton, jos se on vanha.
Min' olen varaton ja ulosotomise tiesi että teen keikkaa ja vaika nytole töissä olen silti varaton,koska tuloni ovat nettona noin 600-700e ja meiläon neljä lasta.
Ne on ihan kivoja ihmisiä, työtän vaan tekee ja kun niitten kans käy keskustelemassa niin kyllä ne ymmärtävät.
Veronpalautuksen menee AINA ulosottoon, vaikka olisi varattomaksi todettu!!
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Kuuleppas:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kannatta mennä sen ulosottoviranomaisen kanssa juttelemassa.
eivät kyllä mene.
Minä sai viima vuonnakin pitää veronpalautukset ja tänä vuonnakaan ei ole tullut lappua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuleppas:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kannatta mennä sen ulosottoviranomaisen kanssa juttelemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hilarius:Ei ole multa kyselty, olenko niin varaton, että veronpalautukset sais itselleen. Joka ainoa ropo on mennyt, sillä tarkistan verotusta pitkin vuotta, että menis suurin piirtein oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja varaton:tuli mieleen...entä jos taloudessa on vain yksi auto jota tarvitaan säännöllisesti työmatka ajoihin....ei siis kallis oo toi, mut saishan siitä muutaman tonnin. Mutta kun auto on ehdoton työssäkäymiselle mun ukolle.eihän ne sitä voi viiä?