Ultrassa käyty :D (umbrella älä lue jos et halua tietää sukupuolta...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Niin ne mun tuntemukset vaan meni täysin mönkään ja meen poika saa pikkuveljen :heart: . On se vaan hassua miten erilaiset nää raskaudet on olleet ja kaikki on povannut mulle tyttöä mm. kiitos mun järkyttävien hormooninyppyjen.

Vaan eipä tuosta asiasta ollut epäilystäkään, pikkuinen tappi siellä jalkojen välissä jöpötti :D

:heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Siinä on sitten jo hyvä alku seitsemää veljestä ajatellen =)
Ihanaa, pikkuinen poikavauva :heart: .

Meillä mies jo hihkui että taas saa meen jalkapalloseura lisävahvistusta :D . Oli muuten hauska näky kun sekä isä että poika tuuletti terveyskeskuksen pihassa tulevaa poikaa :D .

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ihanaa, ihanaa, ihanaa!!!! :hug:
Vai toinen poika teillekin :D :heart: :heart: :heart:
Mä oon taas sanaton... sä saat mut sanattomaksi näköjään koko ajan :ashamed:

:D :D Mitäköhän mä sitten seuraavaksi keksisin :whistle: . Tällä kertaa meen pienemmät pojat ei varmaan ihan niin nopeasti ainakaan ystävysty kuin nuo isommat ;)

Muoks: Kun siis tuo ikäero on tällä kertaa vähän isompi kuin viimeksi =)

Kiitos onnitteluista :heart: . Nauroin lääkärille, että on se vaan onni että vauva on poika. Esikoinen nimittäin sanoi että jos se on tyttö, niin hän laittaa vauvan roskiin....Tällä hetkellä tytöt on pojan mielestä niin :x :x ja toisaalta hän niin toivoi saavansa jalkapallokaverin (ja tytöt ei siis tietenkään osaa pelata). Aika kauan saa odotella että tämä poitsu pelikentille kirmaa :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

:D :D Mitäköhän mä sitten seuraavaksi keksisin :whistle: . Tällä kertaa meen pienemmät pojat ei varmaan ihan niin nopeasti ainakaan ystävysty kuin nuo isommat ;)

Mutta ei se 1,5v. silti loppupeleissä niin ovin suuri ikäero ole =)
Mitkä fiilikset sulla nyt on, tuliko odotuksesta enemmän "totta"? Musta se oli ainakin jotenkin niin jännä tietää se sukupuoli :D

Oliko isä ja isoveli mukana ultrassa, kun kerroit siis heidän tuulettaneen terv.keskuksessa?

Tahtoo vauvan massuun :) itselläni on nyt 8kk poika ja niin toivoisin hänelle kaveria..mies ei ole vielä kovin innoissan. kuulemma sitten joskus. ONNEA KOVASTI SINULLE!!! :)

Kiitos onnitteluista :heart: . Nauroin lääkärille, että on se vaan onni että vauva on poika. Esikoinen nimittäin sanoi että jos se on tyttö, niin hän laittaa vauvan roskiin....Tällä hetkellä tytöt on pojan mielestä niin :x :x ja toisaalta hän niin toivoi saavansa jalkapallokaverin (ja tytöt ei siis tietenkään osaa pelata). Aika kauan saa odotella että tämä poitsu pelikentille kirmaa :D :D

Äläs nyt, kun meidän 1v. kaivaa jo omatoimisesti eteisen kaapista sählymailan ja pallon ja kova yritys on pelata :whistle:

Mutta ei se 1,5v. silti loppupeleissä niin ovin suuri ikäero ole =)
Mitkä fiilikset sulla nyt on, tuliko odotuksesta enemmän "totta"? Musta se oli ainakin jotenkin niin jännä tietää se sukupuoli :D

Oliko isä ja isoveli mukana ultrassa, kun kerroit siis heidän tuulettaneen terv.keskuksessa?

Juu siellä ne "ukot" istui rinta rinnan ja täysin hiiskumatta tuijotti monitoriin. Mies kyllä repesi kun sen tapin näki ja alkoi ihan älyttömästi nauramaan
:D .

Juu kovasti me ollaan yritetty teidän perässä noitten vauvojen kanssa tulla...nyt vaan tosiaan yli vuoden ikäerolla tällä kertaa. Mutta ei se iso ikäero ole...varsinkaan muutaman vuoden päästä.

No nyt kun tiedän sukupuolen ja tunnen liikkeitä, niin nyt alkaa tuntumaan oikeesti hyvältä. Jotenkin just todellisemmalta ja tuntuu että uskaltaa nauttia tästä raskaudesta. Tänään aamulla kun heräsin ja vauva heti alkoi liikkumaan, niin multa meinas tulla itku pelkästä onnesta :heart: :heart: .

Jaahas, pitääkin vissiin alkaa miettimään nimiä :D :D

Äläs nyt, kun meidän 1v. kaivaa jo omatoimisesti eteisen kaapista sählymailan ja pallon ja kova yritys on pelata :whistle:

Ja meidän 2 v pelaa futista kuin vanha tekijä, ja synttärilahjaksi saatu sählymaila+pallo on kovassa käytössä =).

Alkuperäinen kirjoittaja mamma86:
Tahtoo vauvan massuun :) itselläni on nyt 8kk poika ja niin toivoisin hänelle kaveria..mies ei ole vielä kovin innoissan. kuulemma sitten joskus. ONNEA KOVASTI SINULLE!!! :)

Kiitos onnitteluista :) . Toivottavasti et ihan yhtä kauan joudu odottamaan kuin ensin minä ja sitten yhdessä miehen kanssa. Meillä nimittäin esikoinen täyttää huhtikuussa 7.

Olihan meillä tuo isompi 1-vuotisneuvolassa potkimassa palloa myös :D . Kun neuvolatäti kysyi että osaako poika kävellä ja mä vastasin että juoksee ja potkii palloa...eihän se täti sitä uskonut ja kaivoi pallon kaapista....sitten oli pakko uskoa :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Ja meidän 2 v pelaa futista kuin vanha tekijä, ja synttärilahjaksi saatu sählymaila+pallo on kovassa käytössä =).

Ihana :heart: . Mä luulen että tällä vauvalla varmaan eka sanakin on jotain pelaamiseen liittyvää kun raukka on jatkuvasti katsomassa joko pojan pelejä, harkkareita tai sitten miehen veljen käsipallopelejä :D

Yhteistyössä