Ultrassa tyttö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miltski

Aktiivinen jäsen
16.04.2006
3 413
0
36
Ihan vaan siis mielenkiinnosta kyselen näin kolmen pojan äitinä, että onko utrassa teillä tyttöjen äidit huomattu selvästi tuo sukupuoli, ja millä viikoilla?

:wave: :flower:

No mulle luvattiin rv 29+ ultrassa tyttöä. Mutta vielä on mahassa, joten en voi ihan vannoa, että pitikö lupaus paikkaansa. Rv 20 sukupuolesta ei vielä saanut selvää...

Mun tyttö oli selkeästi tyttö jo rakenneultrassa (noin rv 20), painoarvioultrassakin sukupuoli näkyi niin selkeästi ettei siitä voinut erehtyä, ja tytöltähän tuo edelleen näyttää =)

Pojasta sama juttu, rakenneultrassa todettiin että kulkuset on.

Alkuperäinen kirjoittaja milli:
meillä kävi niin että ensin ultrattiin poika ( rakenneultra ) ja sitten myöhemmin viikolla olisko ollu 36 ultrattiin tyttö

Tätä mä mietinkin, kun meille sanottiin kuopuksesta viikolla 20, että pojalta näyttäisi. Mutta kuulemma voi olla tyttökin. Että onkohan tyttö vaikeampi todeta.

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Ihan vaan siis mielenkiinnosta kyselen näin kolmen pojan äitinä, että onko utrassa teillä tyttöjen äidit huomattu selvästi tuo sukupuoli, ja millä viikoilla?

:wave: :flower:

Tytöistä ei ole koskaan ultrassa osanneet sanoa sukupuolta, ei edes veikkausta. Ja pojasta sanottiin heti että poikahan se.

mulle sanottiin rakenneultrassa joskus rv20 että tyttö, ultraaja näytti molemmat häpyhuulet. nyt mietinkin,että oisko se sittenkin voinut mennä pieleen ja poika tulossa... mutta jos se löysi molemmat häpyhuulet,niin eikös nyt luulis,että niiden välistä olisi jotain jo pilkottanut?

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Alkuperäinen kirjoittaja milli:
meillä kävi niin että ensin ultrattiin poika ( rakenneultra ) ja sitten myöhemmin viikolla olisko ollu 36 ultrattiin tyttö

Tätä mä mietinkin, kun meille sanottiin kuopuksesta viikolla 20, että pojalta näyttäisi. Mutta kuulemma voi olla tyttökin. Että onkohan tyttö vaikeampi todeta.

Eikö se pojaksi toteaminen ole sitten ihan yhtä hankalaa,jos eivät osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Maxine:
Rakenneultrassa rv20 hoitaja näki, että on tyttö. Hän näki selvästi häpyhuulet ja klitoriksen. Siksi uskalsi sanoa, että tyttö. Ja tyttöhän tuo on. =)

Mä luulin että en näkee siel munasarjat/kohdun/häpyhuulet,mutta että klitoriskin :O

Jep,jo niskapoimu ultrassa saatiin tietää.Näkyi tosi selkeesti.
Itekin sen huomasin.Sellaset riisinjyvät näkyi nuo häpyluut...

Ja pojasta sama,samassa paikassa ja samoilla viikoilla.

kumpikin osuneet täysin oikeeseen.

Tytöstä annettiin rakenneultrassa varoivaisia veikkauksia. Myöhemmillä viikoilla vastaus oli aina, ettei täältä nyt ainakaan selvästi erotu kiveksiä - että varovasti voisi tytöstä veikkailla. Koskaan ei mulle ainakaan sanottu, että on varmasti tyttö. Tyttöhän se siellä sitten oli!

Pojista on pystytty sanomaan jo varmalla äänenpainolla.

kahden pojan jalkeen toivoin varovaisesti tyttoa. rv20 sanoi ultraaja etta enemman tytolta nayttaa. rv24 sanoi useampi laakari etta ihan selva tyttohan tuo on ja samoin rv28, rv32. rv33 katsoi ensiapulaakari jollain vanhalla toosalla ja sanoi etta mielestaan poika :O, jannitys tavallaan sailyi loppuun asti kunnes sain tyton syliin:)

Rakenneultrassa rv19+ näkyi kuulemma niin selkeästi tyttö, että ei pitäisi olla erehtymisvaraa. Lääkäri kuitenkin naureskeli, että älkää ihan vielä maalatko lastenhuonetta punaiseksi. Mutta tyttö sieltä syntyi.

Yhteistyössä