Unelmaako vain..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Avioliitossa elän mäkin, mutta pientä piristystä olen saanut irtosuhteista, joista on vahingossa tullut hiukka pitempiaikaisempiakin. Eli tapaamisia ihmisen kanssa, joka on antanut naiselle sitä muutakin...suudelmia, halauksia,hivelyä, silittelyä..mitä ei kaikki omalta mieheltään saa,kuten en minäkään.

Perjantaina vieraalta mieheltä...Oma mies kyllä innokas, mutta tyyli on väärä- tai ei ainakaan tunnu niin hyvältä...Pitäiskö sunkin kokeilla vaimon lähestymistä uudella tavalla vai miten mahdat omaa vaimoasi lähestyä?? kerro??

Miehen iskeminen on mulle aika vierasta, mutta nykyään tuntuu tilaisuuksia tulevan useamminkin..olenko itse vastaanottavaisempi, vai lukeeko otsassani että , ""haluaa hellyyttä""...............................

niinpä..aluksi sitä vähän mietti ja sai morkkista, mutta sitten se on helpompaa.Tuohan se naiselle hurjasti itseluottamusta ja hyvää oloa ihan vain ajatustenkin tasolla,varsinkin jos kotona ei arvostusta saa! Onko kokemusta pettämisestä, vai?

muutaman kerran --- aiotko kertoa ja lopettaa salaiset touhut vai jatkatko samaan malliin?
Mä en oikeastaan ole aikonut lopettaa, mutta salaisenahan tämä toimii, entäs sitten jos paljastun??!! Mutta se hetki on niin upea, että sitä tuntuu kestävän morkkiksenkin. Vaikka ""hyväksikäyttö "" on molemminpuolista hellyyden jakamista, haluaisi aina joskus vielä enemmän..yhden yön kokonaan, viikonloppu... Ja kotona jos mies on pahalla tuullella tms. ajatus siitä toisesta lohduttaa/antaa voimia. Vaikka aina sillointällöin käy mielessä eroajatuskin...jos ois vapaa, nauttiskohan siitä...

Kaikin puolin fiilikset on paremmat; ei isompi, mutta kestävämpi, ja jokin siinä on...mikä kiihottaa...varmaan se koko tilanne ja ainakin se hellyys...Pitäis tietty opastaa omaa miestä, mutta ei tällä hetkellä ole motivaatiota, hellyyttä kun tuntuu jostain sqaavan....No, sun syysikö on se ettet vaimoltasi saa, vai?

Yhteistyössä