Unelmamiehiä vai pettureita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Terttuli

Vieras
Tässä olen seuraillut jo pidemmän aikaa näitä nettikeskusteluja ja kirjoitellut
useamman eri nettituttavuuden kanssa joita olen tavannut myös treffisivustojen
kautta.

Karua huomata, että yhä vain useampi tuttavuuksista on varattu mutta etsii
salaista seuraa! suomi24 sivustojen kautta tulee säännöllisesti mitä ihmeellisimpiä
ehdotuksia tapaamisista ja yhteisistä hotelliöistä mutta kaiken pitäisi tapahtua salaisesti ettei kotona odottava vaimo saa tietää. Kannattaa myös käydä tutustumassa iskuri.net
sivustoihin, siellä paljastuu julma totuus parisuhteista ja pettämisestä. Ja eikö näiden
pettäjien pitäisi puhua parisuhdeongelmista ensin toisen osapuolen kanssa ennen kuin alkaa tilittämään makuuhuoneongelmia netissä?

Onko kukaan muu huomannut vastaavaa ilmiötä vai olenko minä vain vahingossa tullut
näin pommitetuksi varattujen miesten taholta? Ja olenko minä vain ollut sinisilmäinen
kun olen kuvitellut että pettäminen on kuitenkin suhteellisen harvinaista?

....nimittäin olen myös joitain ihmisiä tavannut netteilyn jälkeen ja sanoisin että
suhteessa olevia naisia on ainakin kolmannes linjoilta seuraa etsivistä.
Että elämä vaan on niin tätä.
ps. minä olen vapaa kuin taivaan lintu ;)

Sinisilmäinen olet tosiaankin. Toivottavasti et omassa parisuhteessasi putoa korkealta, sitten kun elämän totuuden alkavat valjeta sinulle. Minä putosin kovaa ja korkealta. Nyt osaan jo katsoa asioita läpi sormien.

Sinisilmäisyyttä tosiaan. Ex-mieheni oli etsinyt viimeisen vuoden verran itselleen netistä "salaista seuraa" ,ikävä vain että kärähti ystävälleni. Minulla itselläni ei ollut aavistustakaan koko asiasta ja enkä ihmetellyt tai kysellyt missä sivuilla mieheni netissä surffaa. Kaiken lisäksi ilmeni, että näitä pettämistapauksia on ollut useampia ja treffipalstoilta löytyi helposti matkaseuraa työmatkoille. Sanonpa vain, että ei pidä aina sinisilmäisesti uskoa että oma mies olisi parempi kuin ne muut, netistä on helppo löytää seuraa ja tilaisuus tekee varkaan. Exäni oli netissä kertonut, että ei omassa liitossa mitään vikaa ole, mutta kaipaa elämään jotain seikkailua ja jännitystä.

En nyt tarkoita, että kaikkien vaimojen pitää vahtia miestään 24/7 mutta ei pidä uskoa kaikkea ja tänä päivänä pettäminen on hyvin yleistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Terttuli:
Onko kukaan muu huomannut vastaavaa ilmiötä vai olenko minä vain vahingossa tullut
näin pommitetuksi varattujen miesten taholta? Ja olenko minä vain ollut sinisilmäinen
kun olen kuvitellut että pettäminen on kuitenkin suhteellisen harvinaista?

HAH, et todellakaan ole sattumalta joutunut.

Mutta hyvä , että varatut miehet tunnustavat sen etukäteen...jotenkin näyttää että miehet pyrkii kuitenkin kertomaan mitä ovat, eli ei rangaista siitä heitä. Hyvä, hyvä miehet jatkakaa samaan malliin, ei tule "hukkareissuja" sitten niin paljon.

Mutta mietitään tätä asiaa niin, että aina kannattaa tsekata, onko myös oma mies siellä "varattuna" / "poikamiehenä" seuraa hakemassa.

Olen laittanut iskuriin ja seksitreffeille ilmoituksen, ihan ÄLYTÖN MÄÄRÄ vastauksia ja vitusti VARATTUJA miehiä vastaa!!! Siis oikeesti noin 100 viestiä lipuu mailiini päivässä, monesti noin 100 viestin päivävauhtia.

Siis noin 90% on varattuja jotka etsii hetken heilahdusta, 10 % vastaajista on muka vapaalla jalalla oikeasti...ja nekin täysiä hulluja.
+ lisäksi oma mies vastasi mun ilmoon myös..jonka laiton nähdäkseni että mitä tekee netissä. Tarkoituksena siis ei ollut edes etsiä miestä, vaan näin että miehellä oli iskuri.net ja muuta sivuhistoriassaan. Peukut pystyyn, treffit on sovittu ensi viikoksi: meneekö miehen naama valkoiseksi vai siniseksi kun näkee mun saapastelevan paikalle "kahville", sen isotissi netti-bruneten sijaan. :)))

Tämähän on aika hauska juttu! Aiotko ihan tosiaan mennä tapaamaan omaa miestäsi?

Olisi hauska kuulla, mitä siitä sitten seuraa. Minä vajoaisin maan alle, jos olisin miehesi...

Mahtavaa :) Kerro meille sitten, miten treffit meni? Miten miehesi reagoi nähdessään sinut? Sinänsähän jutussa ei ole minkäänlaista naurunaihetta, varmasti tekee kipeää tajuta oman siipan siellä vehtaavan...Mutta ainakin sait tietää totuuden, voit toimia sen pohjalta. Tsemppiä!

Etsin itsekin seuraa netistä ja kerroin suoraan, että en ole mikään kaunotar, vaan tavallisen näköinen nainen. Kerroin myös, että etsin seuraa tositarkoituksella, mutta silti ehkä noin neljäsosa viesteistä oli seksiseuran tarjoamista varatuilta miehiltä. Kun eräällekin miehelle vastasin vihaisesti, että miksi pommitat minua treffiseuralla, kun en_todellakaa_etsi yhden yön hoitoja, niin hän vain viileästi tokaisi, että hän vain ajatteli, että ennen kuin valitset miesjoukosta sen, jonka kanssa alat seurustelemaan, niin hän vain ajatteli tarjoutua seksiseuraksi sille väliajalle!!! Uskomatonta!!!

Oman kokemukseni mukaan varatut miehet ovat todella röyhkeitä. Sinkut ovat vähän ujompia ja he ovat mukana sydämellään ja varovat satuttamasta itseään liikaa eivätkä suinpäin syöksy uuteen suhteeseen. Treffipalstoilla on myös mielenterveysongelmaisia. Eräs mies haukkui minut niin totaalisesti (emme olleet edes tavanneet tai puhuneet puhelimessa vielä), että päätin unohtaa nettiseikkailut samantien.

Näiden kautta helpointa löytää se oma mies seikkailemassa. Suurimmaksi osaksi matkustelevat miehet ovat näitä varattuja toisessa kaupungissa asuvia..
Sinkuille esiinnytään sitten vapaana, ja jos ei irtoa 2 tapaamisen aikana unohdetaan koko juttu..
Ujompikin ( ei juuri puhu itsestään sinusta kyselee joka sentin..
millaiset tissit yms. )varattu urvelo siellä kuvittelee kaatavansa kuin keilaa..

Kuvitteleeko miehet tosiaan että treffipalstat on sitä varten että käytöstavat voi unohtaa täysin ? Milenterveys miehiin minäkin sattumalta törmännyt - jos ei mene kaikki putkeen alkaa ympärivuorokautinen puh-. tekstari häirintä. Vaikka et vastaa..herra vastaa omiin viesteihinsä aina uudelleen ja uudelleen.
Se vasta hupaisaa luettavaa on.. mutta aidon sinkkumiehen, kulkee ja kukkuu - tasasesti, sellaisen etsiminen on siis tosiaan hankalaa..

Siis nyt kyllä tuli tunne että pitää käydä tsekkaamassa onko mun omakin mies tuolla kyselemässä hotelliseuraa...En kyllä halua uskoa että näin on ja tähän asti olen kyllä täysin luottanut omaan kultaani vaikkakin hän joutuu työn puolesta matkustelemaan paljon ympäri Suomea. Mutta uskoisin että nämä työreissut ovat oikeasti hyvin työntäytteisiä joten tuskin siinä jaksaa enää yötä myöten bailata.

Mitenkäs nämä sivustot toimii, pitääkö itse kirjautua sisään?

Sinäpä sen sanoit!

Varatut miehet tuntuvat todellakin unohtavan kaikki käytöstavat ja omat kultansa kotona kun surffaavat vapaina treffisivuilla. aivan TÖRKEÄÄ käytöstä!!!!!! Ja miten kukaan oikeasti voi netissä suoraan ilmoittaa että "on hyvin toimivassa parisuhteessa, mutta haluaa seksiin vähän lisää vipinää" eikö siitä pitäisi puhua suoraan omalle kumppanille eikä valittaa asiasta tuntemattomille sinkuille?

Olisi mukava tietää, kuinka moni sinkkunainen oikeasti lähtee näiden pettureiden matkaan? Mitä siitä jää käteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Marinaxx:
Sinäpä sen sanoit!

Varatut miehet tuntuvat todellakin unohtavan kaikki käytöstavat ja omat kultansa kotona kun surffaavat vapaina treffisivuilla. aivan TÖRKEÄÄ käytöstä!!!!!! Ja miten kukaan oikeasti voi netissä suoraan ilmoittaa että "on hyvin toimivassa parisuhteessa, mutta haluaa seksiin vähän lisää vipinää" eikö siitä pitäisi puhua suoraan omalle kumppanille eikä valittaa asiasta tuntemattomille sinkuille?

Olisi mukava tietää, kuinka moni sinkkunainen oikeasti lähtee näiden pettureiden matkaan? Mitä siitä jää käteen?

Tarpeet ne on sinkkunaisillakin. Mitä sen on väliä missä mies muulloin on, kunhan joskus muistaa, sehän tuntuu vain kivalta. Ei niiltä ukkomehiltä pitäisi enempää odottaakaan. Moni vain sattaa vahingossa rakastumaan ja harva niistä kakkosista miehestä ykköstä saa.
Helponta on kun molemmat on varattuja, silloin säilyy se tasapaino kakkossuhteessa.

Minäkin tapasin varatun miehen netistä ja koska oli mukava ja hauska ja yhteistä huumoriakin riitti niin tavattiin ihan livenä ja rakastuttiin. Mies antoi ymmärtää että vaimo on vain välttämätön paha, ja lapsien takia ovat yhdessä. Kerran sitten törmäsin kaupungilla tähän mieheen ja hänen vaimoonsa ja tajusin, että mies ei ikinä tule jättämään vaimoaan eikä perhettään, ja puhe siitä välttämättömästä pahasta ei pitänyt lainkaan paikkaansa. Minua ei edes tervehditty vaikka melkein törmättiin, tämä todella sattui. Harvemmin ne varatut miehet mitään pysyvää netistä hakee, hetken jännitystä vain elämäänsä ja siinä samalla voi satuttaa moni muu itsensä todella pahasti. Onko se sen jännityksen arvoista?

Jos netissä pyörii ja sieltä etsii seuraa niin varmasti näyttää siltä ettei muita olekaan kuin uskottomia miehiä. Ne uskolliset miehet kun eivät siellä käy eivätkä missään näy jolloin syntyy illuusio ettei niitä olekaan. Kyllä niitä on, ovat kotona vaimojensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sn:
Jos netissä pyörii ja sieltä etsii seuraa niin varmasti näyttää siltä ettei muita olekaan kuin uskottomia miehiä. Ne uskolliset miehet kun eivät siellä käy eivätkä missään näy jolloin syntyy illuusio ettei niitä olekaan. Kyllä niitä on, ovat kotona vaimojensa kanssa.

Yksi sellainen on aikankin nyt tuolla pihalla imuroimassa autoa :)

Yksi sellainen on aikankin nyt tuolla pihalla imuroimassa autoa :)

Hihii, jos se imuroi sieltä jonkun blondin hiuksia.

Niinpä. Nyt 15 v aviksen jälkeen alkaa paljastua miehen pimeät puolet. Ihan hirvittää mitä sieltä vielä tulee.
Aamulla herätessään saattaa sanoa, että olipa kiva uni, mutta loppui just huonosti kun se loppui juuri kun olin tunkemassa penistä naisen pimppaan. No, ainahan siinä niin käy. Ai jaa...kiva kuulla tätä aamiaisella. No voi voi, harmitellaanko yhdessä vai mitä?!
Nyt se sitten on "huumorimielessä" mennyt ehdotteleen mummolle 75 v että olisi hänen salarakas.
Kerran sanoi, että hänellä on ollut "jotain" siskonsa kanssa enkä yhtään epäile sitä kun viimeksi tapasimme. Sitä hinkkausta ja silittelyä!
Tässä jo alan epäillä, että kumpi meistä on terapian tarpeessa ja minkälaisen. Onko neuvoja?

Hihii, jos se imuroi sieltä jonkun blondin hiuksia.

hihii, niin se taitaakin tehdä. Olipas hauska juttu, hihii.[/quote]

Vitsi vitsinä, mutta minulle ihan tosi juttu. Periuskollisena pitämäni miehen puuhat alkoi selvitä minulle ylenpalttista auton siivousta seuraillessani. Aiemmin auto oli karseassa siivossa sisältä, mutta yks kaks sen piti olla niin tip top. Ensin olin tosi tyytyväinen, mutta ihmetytti se, että kun mies työpäivän jälkeen ajoi pihaan, hän tutki ja siivosi auton myös kakkoskuskin puolelta.

No, pokkana yhtenä päivänä olinkin pihalla odottamassa ja sanoin että nyt lähdetäänkin kauppaan saman tien. Katsahdin kakkoskuskin paikalle ja siinähän killui pari vaaleaa hiuskiehkuraa (itsellä on tumma tukka). Toki ajattelin, että hän on jotain työkaveria kuljettanut, mutta kun kysäisin, että kukas blondi tässä on istunut niin homma selkis: mies meni ihan punaiseksi ja alkoi änkyttää ja solkottaa.

Näinhän se oli, että sinne työpaikalle oli pestautunut blondihiuksinen sinkkunainen ja periuskolllinen mieheni unohti vannomansa valat.

Kyllä minunkin mieheni autossa istuu milloin kukakin, enkä edes tiedä minkä värisiä ne ovat. Kimppakyydillä kun kulkevat työmatkoja vuorein kenenkin autolla. Nimi ä olen kuulut, naisten ja miesten, mutten teidä niistä mitään muuta. Enkä haluakaan tietää, ellei mitään todellista aihetta epäilyyn ilmene.

Todennäköisesti olet minunkin mieheni kanssa ollut juttusilla. Vuosia on nettideittailua tämä varattu perheenisä harrastanut. Jäänyt monesti kiinni, luvannut ja luvannut lopettaa, vaan ei näytä loppua tulevan. Sairas mikä sairas, mutta ei suostu hakemaan hoitoa.

Vuodet ovat tehneet tehtävänsä. Minä olen itseni kaikelta täysin kovettanut, ei pettäminen enää edes tunnu miltään. Pysyn hänen vaimonaan ja pidän kodin ja perheen ehjänä niin kauan, kun lapset ovat pieniä ja sitten lähden.

Keskityn nykyään täysillä omaan elämääni ja omaan hyvinvointiini, enkä viitsi enää uhrata ajatustakaan sille, miten tuollaisen lapsellisen, ajattelettoman ja todella itsekkään toiminnan saisi loppumaan. Luottamus on mennyt lopullisesti ja se ei enää palaa.

Niinpä niin, kunnes pääsee töihin ja netin ääreen ja tilittää netissä kuinka rankkaa perheellisellä on...Ei millään pahalla, mutta niitä varattuja miehiä on NIIN paljon, että alkaa todella mennä usko koko parisuhteen ideaan. Ja sama juttu myös netin ulkopuolella, miespuolinen työkaveri tuli juuri isäksi ja kuitenkin tapailee naispuolista työkaveriani. Niinhän se tietty on että mitä kotoa saa, pitää etsiä muualta, mutta eipä taida tuore äiti tietää mitä mies töissä touhuaa eikä varmasti riemastuisi jos asiasta tietäisi.

Tämä on erittäin hyvä keskustelun aihe, ja ajankohtainen!
Suoraan sanottuna pelottaa kuinka monen perheidylli kaatuisi, jos nämä nettipetturit jäisivät kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja ei pidä olla sinisilmäinen:
Tämä on erittäin hyvä keskustelun aihe, ja ajankohtainen!
Suoraan sanottuna pelottaa kuinka monen perheidylli kaatuisi, jos nämä nettipetturit jäisivät kiinni.

Kyllä perheidyllit kaatuu ja eihän unohdeta pelastajiakaan - onhan siellä ukkokultien kanssa kanssa sisar - hento - valkoinen joka kertoo, laskee ja jakaa, varsinkin tietää miten kotoa pääsee pois.Hän auttaa, pelastaa, tukee eron kynnyksellä - saatavien,oletettujen rahojen voimalla. kun nettisurffailusta on kiini jääty.

Jaksamista teille jotka kierrätyksessä olette olleet, aiheetta.Ukkokullille - parempaa ei se ruoho edes netin takanurkassakaan ole, kalliimpaa ehkä.

Yhteistyössä