V
vieras
Vieras
Olen ihan pyörällä päästäni. Minulle soitettiin ja tarjottiin unelmien duuniapaikkaa. Minulla on humanistisen alan koulutus ja olen tehnyt epämääräisesti alan pätkähommia vuodesta 2005. Sittemmin aloitin kouluttatumaan ihan toiselle alalle, mutta en ole pitänyt koulusta tai työstä ja haaveillut "oman alan" hommista. Hain erästä paikkaa ja nyt minulle soitettiin sieltä, että pitäisi mennä käymään ja he haluaisivat minut sinne töihin. Työ olisi vakituista, arvostettua ja hyvin palkattua. Juuri sitä hommaa mistä olen unelmoinnut ihan teinistä asti.
Ongelma on tämä: Uusi työpaikka on 450km päässä missä asumme nyt. Miehellä on täällä vakituinen työ ja lapsemme ovat tarhassa. Olemme miettineet mitä tehdä ja mitenkä onnistuisi jos kävisin vaikka aluksi töissä siellä eli olisin viikot siellä ja viikonloput täällä. Kun mies saisi töitä sieltä niin siirtyisimme koko perhe sinne. Tämä työtarjous on niin harvinainen, että en oikein tiedä pystynkö ohittamaan sen.
Onko jollain kokemusta vastaavanlaisesta järjestelystä?
Ongelma on tämä: Uusi työpaikka on 450km päässä missä asumme nyt. Miehellä on täällä vakituinen työ ja lapsemme ovat tarhassa. Olemme miettineet mitä tehdä ja mitenkä onnistuisi jos kävisin vaikka aluksi töissä siellä eli olisin viikot siellä ja viikonloput täällä. Kun mies saisi töitä sieltä niin siirtyisimme koko perhe sinne. Tämä työtarjous on niin harvinainen, että en oikein tiedä pystynkö ohittamaan sen.
Onko jollain kokemusta vastaavanlaisesta järjestelystä?