unen merkitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tieto"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tieto"

Vieras
Näin unta viime yönä, jossa vauvani kuoli. Vauvalla oli joku synnynnäinen vamma ja kuoli sairaalassa lääkärien käsiin. Unessa itkin kauheasti, monessa eri paikassa, monelle eri ihmiselle, eli aika kulki päivissä eteenpäin, tuska oli hirveä. Heräsin yöllä naama märkänä kyynelistä.
Nukahdin uudelleen ja parin tunnin päästä heräsin herätyskelloon ja huomasin, että sama uni oli aluillaan..

Tällä hetkellä oikeasti vauvakuumeilen kovasti mutta toisaalta mietin, onko uudessa vauvassa mitään järkeä, kun aiemmat jo melko isoja..

Mitä tämä kaamea uni yrittää kertoa?!

mun mummo sano aina että jos joku kuolee unessa se tietää sille unessa kuoleelle ihmiselle pitkää elämää!=))en tiiä mutta joka tapauksessa se oli vaan uni eikä totta,minkä ikäsiä sun isommat lapset muuten on?kyselen vaan ihan mielenkiinnosta kun itse mietin tota samaa mulla nuorin on 7v.ja vanhin 13v.ja nyt oon raskaana sitte,mutta oon miettiny just tota että mihinköhän mä oon ryhtyny taas aina välillä vaikka toki halutaan tätä vauvaa ei sitä,mutta välillä iskee mieleen toi ajatus kuitenki