Unen tulkintaan apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dream catch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dream catch

Vieras
Unessani oli kaverini (jota en ole elävässä elämässä nähnyt pitkään aikaan) ja maalasimme hänen kanssaan hänen taloaan siniseksi.
Hänen tytär oli unessa mukana, tytär oli alle kouluikäinen vaikka on oikeasti 16-vuotias.
Unesta jäi mieleen se maalin sininen väri ja se, että maalia oli myös ikkunaruudussa, ruudun ulkopuolella. Katsoimme tätä maaliläiskää sisäpuolelta. Talo jota maalasimme, oli osittain uusi.

Uni vaihtui siihen, että olin jossakin ulkona ja kuulin ja näin pitkän joutsenparven lentävän ylitseni. Joutsenet olivat muodostaneet monta auraa joka, yhdessä aurassa oli viisi-kuusi joutsenta. Nämä pikkuaurat olivat nätisti jonossa. Joutsenten ääni oli normaalia karkeampi ja kovempi. Ihailin tätä näkyä suuresti.

Mietin, että mitä tämä uni mahtaa tarkoittaa. Tulee väistämättä mieleen jotain ikävää, mutta voihan olla, että koskee esim. kaverini tyttären elämää--jotain positiivista muutosta? Mitä olet mieltä?

minun "oppaiden" mukaan voisi tarkoittaa sinulle jotain tälläistä: talon maalaaminen merkitsee säästäväisyytä. sininen väri on suuren toivon,innoituksen,uskollisuuden ja henkisen voiman väri.
joutsenen näkeminen on merkki että olet tyyni,rauhallinen ja valmis itsenäisiin ratkaisuihin.Olet varma itsestäsi.Joutsen on myös kuoleman lintu.joutsenen huuto merkitseee että se kutsuu sinut mukaansa kuolmenaporteille,Tämä on siis enne sinua uhkaavasta sairaudesta.

Toivottavasti auttoi ja pakko sanoa,että ei ehkä ihan kannata aina uskoa noita. Unet voi tarkoittaa niin monia asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja :
minun "oppaiden" mukaan voisi tarkoittaa sinulle jotain tälläistä: talon maalaaminen merkitsee säästäväisyytä. sininen väri on suuren toivon,innoituksen,uskollisuuden ja henkisen voiman väri.
joutsenen näkeminen on merkki että olet tyyni,rauhallinen ja valmis itsenäisiin ratkaisuihin.Olet varma itsestäsi.Joutsen on myös kuoleman lintu.joutsenen huuto merkitseee että se kutsuu sinut mukaansa kuolmenaporteille,Tämä on siis enne sinua uhkaavasta sairaudesta.

Toivottavasti auttoi ja pakko sanoa,että ei ehkä ihan kannata aina uskoa noita. Unet voi tarkoittaa niin monia asioita.

Kiitos tästä, oikein hyvää alkavaa kesää Sinulle!