Uneton yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän tuon tunteen, itselläni ihan sama ongelma. Viime yönä annoin periksi ja otin Opamoxin ja nyt on paljon parempi olo - olen nukkunut ja pahin paniikki hävinnyt. Mulla kun on nuo pitkittyneet paniikkikohtaukset, saattavat kestää jopa kaksi, kolme päivää jos jonkinlaisin oirein.

Eläkää elämäänne, menkää ulos ja väsyttäkää itsenne liikunnalla ja elämyksillä. Keksikää muuta ajateltavaa kuin itsenne surkutteleminen ja ikuinen lääkekierre!

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Eläkää elämäänne, menkää ulos ja väsyttäkää itsenne liikunnalla ja elämyksillä. Keksikää muuta ajateltavaa kuin itsenne surkutteleminen ja ikuinen lääkekierre!

sanoo ihminen joka ei tiedä mistä puhuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Sinä et ilmeisesti tiedä mitä unettomuus on?

Joo menin nukkumaan kahdeltatoista . Sain unta 20 minuuttia myöhemmin . Sit heräsin hikeen kahelta . Sitten yritin saada unta kuuntelemalla radiota , syömällä banaania ja maitoa ja tuulettamalla petivaatteet , mutta ei tullut . Tulin sitten kuuden aikaa tänne ja oon ollu eilisen aamu kymmennestä hereillä paitsi ne puolitoista tuntia (20h) ja illalla yli 30h . Sitten ensi yönä nukun 12 tuntia . Jaa , saas nähä miten päivä menee :D . No yleensä nukun hyvin .

Yhteistyössä