Unia exästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n44v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n44v

Vieras
Meillä oli exän kanssa 5-vuotinen suhde - tulta ja tappuraa, riitaa ja rakkautta, tuskaa ja iloa. Nykyinen suhteeni on tasainen ja tyyni, melko harmaa. Mies on hyvä ja kiltti ja varmasti rakastaa minua. En vain ole ikinä kokenut mitään suuria tunteita, en siis positiivisia enkä negatiivisia, hänen kanssaan.

Viime aikoina olen nähnyt hyvin eläviä unia exästäni, en siis sexiunia vaan tunneunia. Unessa olen saanut tuntea upeita tuntemuksia, kun joku todella saa sydämen väpättämään ja jalat alta. Huh, kuinka kaipaankaan niitä tunteita! Siis hyviä tunteita. Mutta vaa'assa oli kyllä ihan liikaa sitä tuskaa ja petetyksi tulemista, että en ikinä uskaltaisi astua takaisin siihen suhteeseen. Ex on kyllä antanut ymmärtää (ja suorastaan anellut), että oltais yhdessä.

Tämä nainen on siis edelleen kiinni rentussa, vaikka vierellä on iki-hyvä mies, joka ei ikinä loukkaa minua ja arvostaa minua. Olen sitoutunut häneen, mutta en saa hänen kanssaan tuntea syviä tunteita. Huokaus! Elänkö loppuelämäni tässä vai lähdenkö tuuliajolle?

"Tämä nainen on siis edelleen kiinni rentussa, vaikka vierellä on iki-hyvä mies, joka ei ikinä loukkaa minua ja arvostaa minua. Olen sitoutunut häneen, mutta en saa hänen kanssaan tuntea syviä tunteita. Huokaus! Elänkö loppuelämäni tässä vai lähdenkö tuuliajolle?"

Aina mietitään miksi naiset rakastuvat renttuihin ja kunnollinen mies jää lehdellä soittelemaan.

Olisinhan minäkin ehkä saanut kunnollisen miehen pyydykseen, mutta olen aina päästänyt miehet vapaaksi väljemmille vesille.

Aamulla aikuinen tytär sanoi, että voi kun olisi syntynyt rikkaaseen perheeseen.
"Renttu isi" ei voi avustaa rahallisesti. Hän syytää vähäiset rahansa rakkaan kesämökin ikuisuusprojekteihin.

Miten ihanaa olisikaan lähteä töihin ja rikas mies maksaisi laskut. Mutta luulisin, että pidemmän päälle olisin vieläkin ikävystyneempi Elli kuin ap. Näkisin unia köyhistä miehistä. Haaveilisin sellaisesta elämästä kuin nyt elän. Lukisin kateellisena Alepa-tädin tajunnanvirtaa, jossa ei ole päätä eikä häntää. Hän on aina puoliunessa.
Tekee töitä selkäytimellä kahdessa työpaikassa ja elää hiirulaisen elämää.

Puhuu töissä vain sen mikä on tarpeen ja loput ajan käyttää netissä. Täällä on niin tuttua ja turvallista. Ruudun takaa ei tiedä onko siellä renttuja vai superkunnollisia miehiä. Nettimatteja vai kattimatteja. Mitä sillä on väliä.

Oletkohan liian aikaisin sitoutunut uuteen suhteeseen, jos et ole osannut vielä päästää irti exästäsi? Eikös siinä tapauksessa olisi ollut parempi, että jos et kykene elämään exäsi kanssa, niin miksi sitten olet "joutunut tyytymään" tylsimykseen, jos et sellaista halua?

En väitä, että syy on sinussa suoraan, mutta kannattaiskohan kuitenkin miettiä myös sitä, miten hyvin viestität tuntemuksiasi miehille. Liian moni nainen vain odottaa ihmettä tapahtuvaksi eikä muista sitä, että vaikka keskustelu vaikeista asioista tuntuu ylivoimaiselta, niin keskustelu ja toisen ajatusmaailmaan tutustuminen puhumalla on ihan välttämätöntä. Jos nykymies on tylsä, niin voithan sinä sitten miettiä, millaista säpinää tarkalleen ottaen haluat. Jos kyse on tylsästä seksistä, niin sehän on ihana seikkailu, kun aletaan opetella uutta seksielämää.

Jos taas et rakasta häntä, niin mietipä sitä, että mitä mielestäsi rakkaus on. Ehkä teiltä se palava intohimovaihe on jäänyt pois, mutta kiintymys, kumppanuus ja yhteinen onnellinen tulevaisuus on kaikki edessäpäin.

Jos et kykene elämään ilman palavaa rakkautta, kuten exän kanssa, niin sitten lopeta nykyinen suhde, koska on todella epäreilua haikailla jotain muuta antamatta kaikkea itsestään nykyiselle miehelle. Varmasti kiltille, kunnolliselle miehelle löytyy ottajia vaikka kuinka monta.

Erosin kahdeksan vuotta sitten ja vasta viime vuonna näin pari kertaa eroottisia unia exästä. Lähinnä ne huvittivat. Joskus näen muistakin ihmisistä unia ja niihin pitää vain suhtautua samalla tavalla - naureskellen. Painajaiset on kamalia, mutta unet kertovat alitajunnasta ja mielestä jotain muuta kuin juuri suoraan niitä toiveita joita näet. Ehkä käyt eroa läpi myös tuolla tavoin, tai ehkä haet sopeutumista nykyiseen mieheesi. Ehkä ne ovat purkautumiskeino jostain aivan muista asioista elämässäsi.

Muista, että unet eivät ole enteitä-. Niiden näkeminen purkaa mieltäsi vaikka et unia jäisi sen kummemmin pohtimaan. Ole tyytyväinen että uneksit. Jotkut eivät kykene unia näkemään ja kärsivät stresseistä ja masennuksista.

quote="-takkuturkki"]Oletkohan liian aikaisin sitoutunut uuteen suhteeseen, jos et ole osannut vielä päästää irti exästäsi?

En väitä, että syy on sinussa suoraan, mutta kannattaiskohan kuitenkin miettiä myös sitä, miten hyvin viestität tuntemuksiasi miehille. Liian moni nainen vain odottaa ihmettä tapahtuvaksi eikä muista sitä, että vaikka keskustelu vaikeista asioista tuntuu ylivoimaiselta, niin keskustelu ja toisen ajatusmaailmaan tutustuminen puhumalla on ihan välttämätöntä. Jos nykymies on tylsä, niin voithan sinä sitten miettiä, millaista säpinää tarkalleen ottaen haluat. Jos kyse on tylsästä seksistä, niin sehän on ihana seikkailu, kun aletaan opetella uutta seksielämää.

Jos taas et rakasta häntä, niin mietipä sitä, että mitä mielestäsi rakkaus on. Ehkä teiltä se palava intohimovaihe on jäänyt pois, mutta kiintymys, kumppanuus ja yhteinen onnellinen tulevaisuus on kaikki edessäpäin.

Jos et kykene elämään ilman palavaa rakkautta, kuten exän kanssa, niin sitten lopeta nykyinen suhde, koska on todella epäreilua haikailla jotain muuta antamatta kaikkea itsestään nykyiselle miehelle. Varmasti kiltille, kunnolliselle miehelle löytyy ottajia vaikka kuinka monta.[/quote]

Olen hyvinkin päästänyt irti exästäni, itsehän lopulta hänet heivasin. Karkoitusoperaatio kesti tosi kauan. Ex pilkkoi minut henkisesti niin pieneksi silpuksi, enkä ole kasassa vieläkään monen vuoden jälkeen.

Olin lähes vuoden yksin, kunnes tämä nykyinen ei antanut periksi ja uskalsin uuteen suhteeseen. En kokenut edes alussa hänen kanssaan mitään intohimon liekkejä tai suuria tunteita. Tunteet olivat semmoisia lämpöisiä hyvänolon tunteita: turvallisuutta, luottamusta, lupa olla oma itseni. Näitä en saanut kokea exän kanssa. Täytyy myöntää, että elämä on helpompaa hyvän ja kunnollisen miehen kanssa kuin "rentun", joka loukkaa mennentullen. Rakkautta on ja kiintymystä ja joskus vielä yhteinen tulevaisuuskin...

Olen kertonut nykyiselleni, että toivoisin elämään enemmän säpinää, ex-tempore-juttuja, jotain hulluttelua. Mutta hän on NIIIIN järkevä, että olisi melkein mahdottomuus kuvitella hänen keksivän (tai suostuvan) johonkin epäsovinnaiseen. Hän on sanonut, että "tämmönen mä oon, vähän tylsä".

MInä taas näen unia muijan siskosta ja ne ovat taatusti seksiunia ne. Monta kertaa heränny yöllä kun kulli kovana ruiskii pitkin housuja. Hiljaa pitää hiipiä muka vessaan kuselle, että saa kuivattua mähnät. Silti eukko marmattaa pesukoneeseen taitellessa, miten kovat ja koppuraiset ovat yöhousut.

Yhteistyössä