unikoulusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
Olemme aikeissa aloittaa lempeää unikoulua 6kk tytöllemme, joka ei osaa nukahtaa illalla muuten kuin rinnalle. Nyt mietin sitä, miten suhtautua yösyöttöihin. Onko hyvä lopettaa nekin kerralla? Vai antaako jossain vaiheessa? Onko se ristiriitaista vauvalle, että jossain vaiheessa yötä hänen itkuunsa vastataan rinnalla ja jossain kohtaa ei?
Mielipiteistänne ja vastauksistanne kiitollinen!

heippa! meillä on kohta 8 kk:n ikäinen tyttövauva joka tarvitsee aina ennen nukahtamistaan unimaitoa pullosta. Hän on myös kova heräilemään yöllä ja yleensä olen antanut kerran maitoa. Hän syö pullosta.Hampaita on jo 8 joten neuvolassa suositeltiin maidon korvaamista vedellä. Itse olen sitä mieltä että kaikki aikanaan, eli en ole luopunut tavastani nukuttaa pullon avulla enkä siis aio aloittaa unikoulua. Itse olen kuulemma vielä 3-vuotiaana kerjännyt yöllä maitoa. Olen sellainen pehmoäti etten raski millään huudattaa lasta vaan vastaan itkuun. Ajattelen vaan että ei kai kukaan aikuisena enää maitoa halua. Tämä on minun tapani, mutta ei suinkaan ainoa oikea jokainen tekee hyväksi katsomallaan tavalla

Yhteistyössä