Löytyykö muita ketkä kärsivät uniongelmista ja ovat jääneet unilääke koukkuun? Olen jo 8v kärsinyt uniongelmista ja viimeiset 4v käyttänyt vaihtelevasti nukahtamislääkkeitä. Vuorotellen on mennyt stellaa 10mg, tenoxia 10-20mg, zopinoxia 7,5mg, opamoxia 7,5-15mg ja diapamia 5mg. Siis kaikkia näitä erikseen ja taukojakin on ollut, niin etten mitään ole käyttänyt. Nyt tilanne on se ettei mikään oikein tehoa. Nukun todella huonosti ja nukahtaminen on yhtä tuskaa.
Minulla on kolme lasta ja kaikki ovat käyneet läpi hirveät allergia/astma ja infektiokierteet. Käytännössä lapset herättelivät 7v ajan 2h välein ja lopulta en itse enään osannut nukkua, vaikka olisin saanut. Nuorimman jälkeen sairastuin raskauden jälkeiseen masennukseen ja kokeilin 10 eri masennuslääkettä ja sain vain vaikeita sivuoireita. Kokeilin myös joitain neuroleptejä. Nykyinen diagnoosi on ahdistuneisuus häiriö
Ja siihen lääkkeenä Lyrica 250, seroguel 50 + doxal 10mg kokeilu nukkumiseen (ei kyllä auta yhtään) Tuota lyricaa vähentelen pois kun teho on todella heikko ja siitääkin saan suurimman osan sivuvaikutuksista. Eli paljon on kokeiltu. Ja tuntuu että viimeiset 4v on ollut pelkkää lääkkeiden aloitus ja lopetus oireita. Mistään ei ole apua löytynyt
Haluaisin eroon noista kaikista koukuttavista bentsoista, mutta jollain on nukuttavakin että jaksaa lasten kanssa. Keväällä aloitin kongnetiivisen psykoterapian, toivon että se alkaisi auttamaan.
Olisi kiva kuulla löytyykö muita nukahtamislääkkeiden käyttäjiä? Ja kokemmuksia miten niistä pääsee eroon?
:headwall:
Minulla on kolme lasta ja kaikki ovat käyneet läpi hirveät allergia/astma ja infektiokierteet. Käytännössä lapset herättelivät 7v ajan 2h välein ja lopulta en itse enään osannut nukkua, vaikka olisin saanut. Nuorimman jälkeen sairastuin raskauden jälkeiseen masennukseen ja kokeilin 10 eri masennuslääkettä ja sain vain vaikeita sivuoireita. Kokeilin myös joitain neuroleptejä. Nykyinen diagnoosi on ahdistuneisuus häiriö
Haluaisin eroon noista kaikista koukuttavista bentsoista, mutta jollain on nukuttavakin että jaksaa lasten kanssa. Keväällä aloitin kongnetiivisen psykoterapian, toivon että se alkaisi auttamaan.
Olisi kiva kuulla löytyykö muita nukahtamislääkkeiden käyttäjiä? Ja kokemmuksia miten niistä pääsee eroon?
:headwall: