A
Avovaimo
Vieras
Heräsin viime yönä taas kerran siihen, että mieheni kourii minua rinnoista ja jalkovälistä. Olin niin väsynyt, etten heti edes herännyt, vaan hänen toimintansa sekoittui uneeni. Luulin että minut yritettiin raiskata enkä pystynyt vastustamaan. Sittten havahduin enkä tajunnut, kenen kädet ovat alapäässäni. Ehdin jo nähdä unta, jossa lähin esimieheni ahdistelee minua enkä osaa päättää tinttaanko suoraan turpiin vai missä vaiheessa sanon, että nyt ne kädet heti pois.
Tosi ahdistava olo oli yöllä ja nytkin. Itkin yöllä ja sydän hakkasi tuhatta. Mies sanoi itsekin heränneensä vasta kun hänen kätensä olivat jo alapäässäni. Hän oli pahoillaan. Jotenkin tunnen itseni loukatuksi, kun minuun käydään kiinni nukkuessani. Ja toisaalta on huono omatunto siitä, etten jaksanut rakastella hänen kanssaan. Ilmeisesti emme rakastele tarpeeksi, kun hän kopeloi minua unissaan?
Tosi ahdistava olo oli yöllä ja nytkin. Itkin yöllä ja sydän hakkasi tuhatta. Mies sanoi itsekin heränneensä vasta kun hänen kätensä olivat jo alapäässäni. Hän oli pahoillaan. Jotenkin tunnen itseni loukatuksi, kun minuun käydään kiinni nukkuessani. Ja toisaalta on huono omatunto siitä, etten jaksanut rakastella hänen kanssaan. Ilmeisesti emme rakastele tarpeeksi, kun hän kopeloi minua unissaan?