Unissa kouriminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luojankiitos, ettei minulla ole tuollaista vaimoa, kuin ap. Hyväilen useinkin yöllä unissani vaimon pillua kädelleni ja joskus saatan toki puristella rintaa. Vieläkin useammin käännyn vaimon kylkeen ja kova kalu painaa vaimon selkää. Vaan eipä ole vaimo koskaan valittanut, saati hermostunut. Onpa vain ollut hyvillään innokkaasta miehestä. Miksi olisikaan hermostunut, kun muutekin käteni on useinkin hänen ympärillään ja on aina nukuttu kylki kyljessä.

Ap:n kommetti kuulostaa ihan siltä, ettei parisuhteessa ole kaikki kunnossa, jos omaa miestä pitää alkaa syyttämään, saati yöllä pelkäämään. Aika käsittämätöntä.

En ymmärrä ap:tä.
Kukaan ei unissaan kouri ketään. Varmasti olet ärhäkkään sävyyn asiaa tivannut, että tuollaisen keksi.
Mitä pahaa siinä on, olethan hänen naisensa?

Minun mieheni tulee yöllä joskus ihan liki ja varmistaa kultansa olemassa olon tunnustelemalla sieltä ja täältä. Nukumme aina alasti. Ihanaahan se hyväily on, jos toista rakastaa.

Kyllä nyt naurattaa, kun näitä viestejä täällä lukee. "Miesnäkökulma" juuri esitteli ja tuuletteli pitkähkössä viestiketjussaan, kunka hän kykenee olla "kourimatta" hereillä ollessaan vaimoaan luvattomista paikoista ...... ja nyt joku daami täällä "ongelmoi" unisista seksikouraisuista. Onkohan nyt sitten "miesnäkökulman" vaimo tullut palstalle?hehhee tasan ei käy onnen lahjat ....... kun seksityttää - tai sitten ei .

Minua ei häiritse jos mieheni lähestyy minua nukkuessaan, tai koskettaa mistä tahansa kohdasta. Olen todella herkkäuninen, mutta ei tunnu inhottavalta vaikka mies tulee lähelle ja vaikka herättääkin minut. Ostin meille tuplatäkin, niin peittokin riittää, kun haluamme nukkua yhteisen peiton alla, aina siitä joku kulma kummallekin riittää. Tietysti ihmiset ovat erilaisia ja parisuhteet ovat erilaisia, mutta miksi pitää aina ensimmäiseksi ajatella, että toinen tarkoittaa jotain pahaa, jos vaikka "kourii", tai koskettaa/lähestyy unissaan?

Hitto soikoon, siinä ei ole mitään vähäteltävää, jos nainen ei halua KENENKÄÄN käyvän päälle kesken unien tai muutenkaan yllättäen puskista. Miksi niin monet ajattelevat, että menemällä naimisiin tai avoliittoon antaa toiselle oikeuden käyttää kroppaansa koska vaan ja miten vaan? Jokaisella on oikeus omaan kroppaansa ja koskemattomuuteen. Voi olla, että toisen mielestä on kivaa, jos herää puolison räpellykseen kesken unien, mutta ei liene vaikea ymmärtää, että toisia sellainen loukkaa ja inhottaa syvästi.

Onkohan avioliitto tai yleensä yhteiselämä sopivaa ollenkaan henkilölle, joka ajattelee puoliskostaan kuten sinä "blaah"?
-käy päälle
-yllättää puskista
-käyttää kroppaa
-räpellystä
-loukkaa ja inhottaa

Ovatko nämä termejä, joilla puhutaan rakkaan ihmisen lähestymisestä?

Kyllä, ne ovat termejä joita käytetään, jos rakas ihminen tekee seksuaalista väkivaltaa. Katsokaas, se saattaa sattua vielä enemmän kuin veiraan ihmisen tekemä.

Mutta ei tätä asiaa kannata selittää niille, joiden mielestä ihan kaikki on sallittua yhteiselämässä ja oma minä lakkaa olemasta, kun pappi sanoo aamen. On se kumma, että pitää siihenkin suhtautua niin kärjekkäästi, jos joku ei halua tulla nussituksi nukkuessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja blaah:
Kyllä, ne ovat termejä joita käytetään, jos rakas ihminen tekee seksuaalista väkivaltaa. Katsokaas, se saattaa sattua vielä enemmän kuin veiraan ihmisen tekemä.

Mutta ei tätä asiaa kannata selittää niille, joiden mielestä ihan kaikki on sallittua yhteiselämässä ja oma minä lakkaa olemasta, kun pappi sanoo aamen. On se kumma, että pitää siihenkin suhtautua niin kärjekkäästi, jos joku ei halua tulla nussituksi nukkuessaan.

Miten olet ikimaailmassa sellaisen miehen kanssa mennyt yksiin, joka nussii sinua vastentahtoisesti yöllä tai tekee seksuaalista väkivaltaa???
Taisi se oma minä todella lakata olemasta, kun et ole älynnyt lähteä lätkimään.

Mulla on onni elää rakkaan ihmisen kanssa, joka ei tee pahaa vain hyvää minulle sekä yöllä että päivällä.

Höh, no kyllä minuakin häiritsee se että mies lääppii minua kun nukun, koska se vaikuttaa uniin ja jos olen näkemässä jo valmiiksi epämiellyttävää unta, saattaa sekin muuttua sitten tuon ulkoisen ärsykkeen seurauksena tosi ahdistavaksi raiskauspainajaiseksi (niinkuin ap:llä), mistä jää ahdistava olo pitkäksi aikaa. Vähän vaivaannuttavaa on myös, että saatan nähdä unta vaikka jostain sukulaisestani, jonka kanssa sitten unessa alan harrastaa seksiä jos mies sattuu juuri sillä hetkellä alkaa lähennellä.(tää nyt ei varsinaisesti ole ongelma, hämmentävää vain) Hereillä on kyllä kiva makoilla toisen kainalossa enkä muuten pistäisi asiaa pahakseni, mutta unitajunta muuttaa asiat erilaisiksi, kun ei sitä tajua että tämä on nyt vain unta ja että oikeasti se on vain mun mies. Näen aika voimakkaita unia yleensäkin, jotka saattavat vaikuttaa koko seuraavan päivän mielentiloihin.

Samoin tilassa unen ja valveen rajamailla mun tuntoaisti on jotenkin ylivirittynyt, niin että kaikki kosketukset jotka hereillä tuntuisivat hyvälle, joko kutittavat silleen että se aiheuttaa oudon oksettavan olon tai jopa sattuvat epämiellyttävästi. Siksikään en tykkää, että mua hiplaillaan ellen ole selkeästi hereillä. Yleensä sänkyyn mennessä liimaudun ihan kiinni miehen ihoon, mutta sitten kun uni alkaa tulla, automaattisena reaktiona vetäydyn erilleen. Ei nukkumisvaikeudet tarkoita sitä, ettenkö rakastaisi miestäni tai hereillä normaalissa tajunnantasossa nauttisi hänen läheisyydestään. Jos ette tajua kun itse tykkäätte unisista kosketuksista, niin vika ei ole minussa, ap:ssä tai suhteissamme, ihmisiä vain on erilaisia.

Käytännön konsti: laittakaa parisänkyynne riittävän jämäkkä tyyny poikittain keskelle sänkyä pääpuolelle. Se yleensä pitää kummankin omalla puoliskollaan. Jos sekään ei riitä, niin sitten sängyt erilleen, jotta kumpikin saa nukkumisrauhan. Seksiähän voi harjoittaa vuorotellen jomman kumman sängyssä tai vaikka nukkua sylikkäin jonkun aikaa ja sitten kun alkaa tulla kuuma tms, niin vierailija livahtaa omaan sänkyynsä nukkumaan.

Jos AP kokee miehen koskettamisen YÖLLÄ ongelmana niin eihän se sitä tarkoita automaattisesti, että hänen mielestään koskettelu muulloin tuntuisi vastenmieliseltä. Tällä palstalla on vähän kummallinen mentaliteetti, että jos joku kokee tai ajattelee toisin kuin itse, niin miksei voisi edes yrittää ymmärtää, että joku toinen ajattelee asioista vähän eri tavalla. Suvaitsevaisuutta...

Meillä se kourija oon sitten kai minä;) Näin kerran unta että lypsin lehmiä ja sitten siinä jossakin vaiheessa unta mietin "hitto tämähän taitaa olla sonni" Heh heh ja rakasteluksihan sellainen meni... kun kerran olin silleen mieheni herättänyt:) eikäs muuten ole mies ainakaan valittanut jos olen kosketellut...

Yhteistyössä