Unista! tietääkö kukaan miten tulkitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bumbah

Jäsen
04.06.2007
936
1
16
Viime yönä näin unta että mun hampaat lähti suusta,ne vielä mureni ihan pieninä paloina ja syljeskelin niitä murusia sitten mukamas pois..mä muistelen että joku hammasuni tarkoitti rahan tuloa,mutta mun mielestä se oli niin että hampaat lähtee kokonaisina. Häiritsee ihan mielettömästi :D :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
No eihän ne unet nyt oikeasti merkitse yhtään mitään...

Ei minunkaan mielestäni, niissä vaan jatkuu kaikki se, mitä on hereillä ollessa jäänyt vähän kesken =) Ja heijastavat toiveita ja pelkoja, joita ihmisillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mä oon n'hnyt kanssa! muistan kuinka vaan syljin ja syljin niitä kun meinasin tukehtua irtohampaisiini :laugh: unet on kyllä niin hauskoja välillä

On juu. Mä näin joskus semmosta, et mun päänahka oli liian löysällä. En varmaan ikinä unohda sitä tunnetta kun "otsa valahtaa silmille".. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Jotain pelkoahan se vissiin tarkottaa. pelkäätsä, että tapahtuu jotain peruuttamatonta kauhiaa? tai pelkäätsä että kaikki valuu tyhjiin?

hmmm..ei nyt ainakaan tuu mieleen,ihan tasasta ja rauhallista on kyllä ollu :) mä oon kyllä uskonu enneuniin,ei tietenkään kaikki unet mitään merkaa,mutta mun mummo näki sen äidin kuoleman unessa samana yönä kun se tapahtu :/

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mä oon n'hnyt kanssa! muistan kuinka vaan syljin ja syljin niitä kun meinasin tukehtua irtohampaisiini :laugh: unet on kyllä niin hauskoja välillä

On juu. Mä näin joskus semmosta, et mun päänahka oli liian löysällä. En varmaan ikinä unohda sitä tunnetta kun "otsa valahtaa silmille".. :laugh:

:laugh:

Unipäiväkirjan pitäminen kiinnostaisi, jos vain sellaisen saisi aikaiseksi!

[color=MediumPurple1]"Jos näet unessa menettäväsi hampaita, tarkista ensimmäiseksi, että hampaasi todellakin ovat kunnossa, kehottaa Faraday. Alitajuntamme välittää unessa usein tiedon hampaiden huonosta kunnosta. Jos hampaasi ovat kuitenkin kunnossa mieti, mihin tuntemukseen unesi oikein viittaa. Onko se esimerkiksi kasvojen menetys tai itseluottamuksen katoamista - heikkous ja pelko yleensä aiheuttavat tämän."[/color]
http://www.nicehouse.fi/makuuhuo/uni/uniteem2.htm

[color=PaleVioletRed1]"Heiluivatko hampaat unessasi vai olivatko ne kenties kokonaan irti? Olet käymässä läpi muutosten aikaa. Unet liittyvät usein elämänmuutosten aiheuttamaan epävarmuuteen, nuoruuteen tai keski-ikään. Erittäin todennäköisiä hampaanlähtöunet ovat silloin kun edessä on työpaikan, kotikaupungin tai elämänkumppanin vaihto."[/color]
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/artikkeli.shtml/109999?kuudesaisti-tarua_vai_totta

Yhteistyössä