Unohtui sitten antaa iltalääke poijjalle (korvatulehdus taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Tänä aamuna aloitettiin kuuri korviin joka annetaan aamuin illoin ja jo minä heti unohdin. :/
Haitanneeko?

Maha sillä meni sekaisin jo heti aamulääkkeestä ja ripuloi ihan kamalasti iltamassa.

Onneksi saatiin lähete uuteen putkitukseen, ei tätä jaksa pirukaan että joka viikko pitää kuuri syöttää.
Putkitus oli tammikuussa ja nyt reilu kuukausi sitten lähti toisesta korvasta putki pois ja heti alkoi tulehdukset, nyt neljäs kuuri menossa. :(

Kyllä sitä antibioottia pitäisi olla tasaisesti elimistössä, että se auttaa. Paketissa on ohjeet, joiden mukaan kehoitetaan antamaan unohtunut lääke mahdollisimman pian.

Vatsaoireisiin auttaa maitohappobakteerit, niitä annetaan eri aikaan kuin antibioottia massun suojaksi.

Tsemppiä siihen suuntaan, toivottelee äiti, jolla kaksi korvakierteistä poikaa

2v4kk on ukkeli.
Nukkuu minun sängyssä ja taidankin tehdä niin että kun kohta menen itse unille ja hän siihen kuitenkin havahtuu, on hyvä lääke ruiskaista suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Tänä aamuna aloitettiin kuuri korviin joka annetaan aamuin illoin ja jo minä heti unohdin. :/
Haitanneeko?

Maha sillä meni sekaisin jo heti aamulääkkeestä ja ripuloi ihan kamalasti iltamassa.

Onneksi saatiin lähete uuteen putkitukseen, ei tätä jaksa pirukaan että joka viikko pitää kuuri syöttää.
Putkitus oli tammikuussa ja nyt reilu kuukausi sitten lähti toisesta korvasta putki pois ja heti alkoi tulehdukset, nyt neljäs kuuri menossa. :(
Voi pientä! Ei oo kivoi noi korvakierteet... Mikä lääke teil on? Meil alko tänään kans kuuri korvatulehdukseen, taitaa olla 7. korvatulehdus ja pojalla ikää 1v6kk. Aiemmin ollu amorion mut nyt määräs jonku minkä pitäs tehota paremmin ja apteekissa varoteltiin et voi pistää mahan sekasin... Sitä kauhulla oottelen. Räkätaudissa kun ei muutenkaan oo toi ruoka maistunu.

Yhteistyössä