Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:Herää kysymys, onko se pakko tuhlata heti?
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Kävisin hurjana ostaan ensimmäisen vauvanvaatteen ja ostaisin itelleni KENGÄT ja VAATETTA...
Aina ensin ostaa lapsille ja sit vasta itelleen- jos ostaa. Hemmottelisin itseäni ihan oikeasti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Kävisin hurjana ostaan ensimmäisen vauvanvaatteen ja ostaisin itelleni KENGÄT ja VAATETTA...
Aina ensin ostaa lapsille ja sit vasta itelleen- jos ostaa. Hemmottelisin itseäni ihan oikeasti.![]()
Hitsi kun itse en voi lähteä vaatteita shoppailemaan, yli puolenvälin raskaana ollessa ei kaupoista löydy muuta kuin harmistusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Kävisin hurjana ostaan ensimmäisen vauvanvaatteen ja ostaisin itelleni KENGÄT ja VAATETTA...
Hitsi kun itse en voi lähteä vaatteita shoppailemaan, yli puolenvälin raskaana ollessa ei kaupoista löydy muuta kuin harmistusta![]()
no sitte ehottomasti tuo mitä mie ehotin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Kävisin hurjana ostaan ensimmäisen vauvanvaatteen ja ostaisin itelleni KENGÄT ja VAATETTA...
Tietenkin jos vauvalle kävisin jotain ihan pientä ostamassa ja sit itselle jotain kivaa mammavaatetta, mutta en minä niihin 300? saa menemään...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Kävisin hurjana ostaan ensimmäisen vauvanvaatteen ja ostaisin itelleni KENGÄT ja VAATETTA...
Tietenkin jos vauvalle kävisin jotain ihan pientä ostamassa ja sit itselle jotain kivaa mammavaatetta, mutta en minä niihin 300? saa menemään...
no hemmottele ittees! mikset sie voi kasvohoitoon mennä? tai jalkahoitoon, käsihoitoon.... vaaville tietty kaikkea ihanaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja äitönen:Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Kävisin hurjana ostaan ensimmäisen vauvanvaatteen ja ostaisin itelleni KENGÄT ja VAATETTA...
no hemmottele ittees! mikset sie voi kasvohoitoon mennä? tai jalkahoitoon, käsihoitoon.... vaaville tietty kaikkea ihanaa =)
Rehellisesti sanottuna minä en tykkää mistään hoitojutuista ja itserakkaasti jos saa sanoa, en tarvikkaan. Iho on paremmassa ja hehkuvammassa kunnossa kuin ikinä![]()