V
vierailija
Vieras
Noloa peukuttaa omaa viestiä...
Miksi sitten teet niin jatkuvasti?
Hän ei peukuttanut omaa kirjoitustaan, vaan se olin minä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noloa peukuttaa omaa viestiä...
Ei ole minun peukuttama. Viikonloppuisin tällä palstalla kirjoittaa fiksua väkeä.
Tuo tyyppi on jatkuvasti tällä palstalla, ja kadehtii toisten kirjoituksia.EI ollut, vaan minä tosiaan.
Joo ihan rauhallinen meininki.
En ymmärrä miksi pitäisi hävetä alastomuuttaan. Ymmärrän toki täysin sen, että ihminen häpeää omaa rumuuttaan ja vajavaisuuttaan. Itsellänikin on todella pahat lukot sen suhteen. Mutta ei sitä pitäisi normaalina ja positiivisena asiana pitää, vaan päinvastoin kauhistella meitä estoisia.On kyllä aina täysin käsittämätöntä, miten joku ei kuole häpeästä esitellessään julkisesti persettään, tissejään, alatasoisuuttaan…
Sidnillä on luomut ( . Y . )Täytyyhän niitä silinikonitissejä näytellä, kun on maksanut niistä paljon rahaa.
Eivät näy kunnolla, jos pitää peittää niitä toistuvasti vaatteiden alle.
Alastomuus on aina nopein tie saada nimeä ja pääsee 5 minuutin julkkikseksi, jos ei osaa laulaa eikä näytellä eikä ole pystynyt naimaan rahaa eikä perintoä ole tiedossa.
Kroppa on silti mielestäni oikein hyvä näin heteronaisenkin silmillä katsottuna.
Miehillä ei ole tarvetta moiseen julkiseen paljasteluun.Koskahan punaisella matolla nähdään näyttäviä peniksiä?
Miehillä ei ole tarvetta moiseen julkiseen paljasteluun.
Ei noille urheilijamiehille mitään jatkopaloja asetella. Suuresta keskimmäisestä jalasta on vain haittaa juoksusuorituksessa. Ohuet trikoot vain tekevät asiat näkyvämmiksi.Miehillä on samanlaiset kauneuspaineet kuin naisillakin, jos nyt julkkikseksi haluaa.
Plastiikkakirurgilla käyvät samoin kuin naiset.
Ehkäpä maailma on jo valmis myös miesten suurennettujen elinten ihmettelemiseen punaisilla matoilla.
Tästähän on jo vilauksia nähty 100 m juoksutrikoiden alla/alta. Ja nämä 100 m juoksijat ovat yleisurheilun Jumalia kuten leikkaussalissa kirurgit.
Sydney kyllä on osannut näytellä sen verran, että noita elokuva- ja tv-sarjarooleja on kasassa jo muutama kymmenen. Ja on päässyt esittelemään muotojaan muissakin kuin farkkumainoksissa.Täytyyhän niitä silinikonitissejä näytellä, kun on maksanut niistä paljon rahaa.
Eivät näy kunnolla, jos pitää peittää niitä toistuvasti vaatteiden alle.
Alastomuus on aina nopein tie saada nimeä ja pääsee 5 minuutin julkkikseksi, jos ei osaa laulaa eikä näytellä eikä ole pystynyt naimaan rahaa eikä perintoä ole tiedossa.
Kroppa on silti mielestäni oikein hyvä näin heteronaisenkin silmillä katsottuna.
Älä unta nää. Se riittää kun miesten saalistamat naiset näkee ne.Koskahan punaisella matolla nähdään näyttäviä peniksiä?
Sä sait mustaa makkaraa?Palstan ukot ovat taas joutuneet yön ja varhaisaamun tunteina tyytymään pelkkiin kuviin tytöistä, voi raasuja
Siltä taas näyttää. He antavat huonon kattauksen keskiverto Suomi-miehestä.Palstan ukot ovat taas joutuneet yön ja varhaisaamun tunteina tyytymään pelkkiin kuviin tytöistä, voi raasuja
Sä sait mustaa makkaraa?
Siltä taas näyttää. He antavat huonon kattauksen keskiverto Suomi-miehestä.
Olisi karseaa herätä vastaavan hyypiön vierestä, kun ukko olisi aloittanut tunteja aiemmin postailun tällä palstalla rivoine kuvineen.
Omin sormin joudut pärjäämään. Ei ihme.Laitoin leivälleni juustoa, tomaattia ja basilikaa. Eilen söin hieman ilmakuivattua kinkkua. Makkaraa en lainkaan.
Kokemusasiantuntija Setiksen mukaan ei ainakaan alle 91 cm, ehkä jopa 92-93 cm. Omakätisesti mittasin vuosia sitten Annien ja ihan omastaan(kin) toiveestaSydney Sweeney on itse käsitellyt huhuja useissa haastatteluissa ja korostanut, että hänen rintojensa koko on ollut sama teini-ikäisestä lähtien ja että hän vastustaa kehonkuvaan liittyvää spekulaatiota”
- Joidenkin lähteiden mukaan hänen rinnanympärysmittansa olisi noin 36 tuumaa (noin 91 cm), ja liivikoko olisi tällöin 34DD.
- Toiset arviot viittaavat liivikokoon, joka olisi lähempänä 32D tai 32DD.
- Lisäksi on esitetty, että hänen todellinen kokonsa voisi olla jopa 26H (UK-mitoitus, mikä vastaa pientä ympärysmittaa ja suurta kuppikokoa).
Omin sormin joudut pärjäämään. Ei ihme.
Älä muuta sano. Aina ei ole avioarki helppoa, mutta olen onnellinen tuosta hassusta puolisosta, joka katselee mieluummin moottoripyörän kuvia ja miettii uuden pyörän hankintaa.
Näköjään palstan vakiopervot ovat jo kömpineet koloistaan tähän ketjuun.
Olen siirtynyt täysin uuteen ruokavalioon, joihin ei makkarat kuulu.
Kannattaa siirtyä ajoissa terveelliseen ruokavalioon ennenkuin veriarvosi paljastavat karun totuuden.