Urheillessa ei saisi siis olla "kunnon varusteita"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No et ole nolo. On minullakin hyvät urheiluvarusteet, vaatteet, polkupyörät sun muut, vaikka olen oikeasti rutiköyhä. Ostan alesta ja käytettynä merkkituotteita. Olen todennut että se tulee edullisemmaksi ja tunnen oloni mukavaksi kunnon kamppeissa, jotka oikeasti toimivat kuin joissain Vapaavalinnan rytkyissä jotka hiostavat, istuvat huonosti ja menevät pesussa pilalle.

Must ois kurjaa jos vaatteiden pitäis olla esteenä itseä miellyttävälle harrastukselle/lajille..
Mukavahan se on jos on ne "kunnon vermeet", mut ihan pelkäl topil ja joustavilla housuilla pärjää melko monessakin lajissa.

[QUOTE="vieras";23876235]Must ois kurjaa jos vaatteiden pitäis olla esteenä itseä miellyttävälle harrastukselle/lajille..
Mukavahan se on jos on ne "kunnon vermeet", mut ihan pelkäl topil ja joustavilla housuilla pärjää melko monessakin lajissa.[/QUOTE]

No eihän tässä nyt siitä ole edes kyse! En ole väittänyt, että TARVITSEE olla kunnon vermeet. Mutta minua siis haukuttiin (ja muita vastaavasti pukeutuvia) että olemme noloja, kun pitää olla kunnon varusteet. Ja tämä sanoja ei ole mikään köyhä ja kipeä eli olisi hyvin varaa ostaa ne treenikamat. Varsinkin, kun niitä riittäisi se että on yksi toppi ja yhdet housut, kun ei kerran jatkuvasti treenaa.

Yhteistyössä