L
Laiska äiti?
Vieras
Niin olenko mä laiska äiti? Lasta on potatettu 10kk iästä lähtien noin 5 kertaa päivässä, missään vaiheessa ei ole painostettu asiaan ja lapsi ihan mielellään on istunut potalla, ja nyt isompana pöntöllä, ja tekee pissat kyllä pönttöön sinne laitettaessa, mutta nyt on iältään 3v4kk ja ei ole missään vaiheessa ollut kiinnostunut kuivaksioppimisesta, ollaan kolmeen eriotteeseen oltu 2-3vk ilman vaippaa (2½v, 3v, ja nyt pari viikkoa sitten) Mutta lapsi yhä vaan pissaa housunsa märäksi kerta toisensa jälkeen jos häntä ei roudaa vessaan vähän väliä. Ei toivoakaan että voisi lähteä esim. kauppaan ilman vaippaa. Ei ilmoita jos on pissahätä, pissaa housuun ja se ei häntä häiritse. Mitä mä olen tehnyt väärin? On lahjottu tarroilla ja leluilla jne, eikä minkäänlaista painostusta ole asiasta tehty, ihan rennolla meiningillä mennään, ei toruta housuun pissaamisesta, kerrottu vaan aina että pissat pitäisi tehdä pönttöön.
Eli mä olen sitten laiska äiti kun mun noin iso lapsi ei vielä ole kuiva? Silloin kun on ollut ilman vaippaa kolmekin viikkoa, niin pissasi housuun noin 3-4 kertaa päivässä, ja muutamat pisut pönttöön kun vein vessaan.
Eli mä olen sitten laiska äiti kun mun noin iso lapsi ei vielä ole kuiva? Silloin kun on ollut ilman vaippaa kolmekin viikkoa, niin pissasi housuun noin 3-4 kertaa päivässä, ja muutamat pisut pönttöön kun vein vessaan.