usein nykyään onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja välillä väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

välillä väsynyt

Vieras
Huh huh.. Mitenköhän tätä elämää jaksais jatkaa. Erosin lasten isästä puolisen vuotta sitten. Olen kolmen pienen lapsen yksinhuoltaja. Heti eron jälkeen elämä muuttui. Nautin lapsista enemmän kuin koskaan, jokaisesta päivästä , jokaisesta hetkestä. Jaksoin suunnitella tulevaisuutta jonka näin erityisen valoisana. Astuipa kuvioihin vielä uusi ihana mies. Nyt tuntuu että en jaksa taistella enään oman hyvinvoinnin eteen. Kun vanhempani saivat kuulla uudesta suhteestani, isäni soitti minulle saman tien ja haukkui #&%?$!* ja juopoksi. Syy etteivät hyväksy tyyliäni elää johtuu siitä että vanhempani itse ovat lestadiolaisia. Aikuinen olen ja elän omaa elämää mutta kun teen jotain mikä ei vanhempiani miellytä he soittavat samantien ja lannistavat ja haukkuvat. olen koko suvun häpeäpilkku. Sanoin etten aio tulla käymään kotona enään, niin silti toivottivat minut rakkaudella tervetulleeksi, vaikkakin ensin sain kuulla melko paksua tekstiä elämöntyylistäni. Onneksi omaan muutaman hyvän ystävän jotka ymmärtävät minua täysin. Ilman heitä en jaksaisi tätä vähääkään. Onko saman vähääkään samaa kokeneita. ois ihana vaihtaa ajatuksia ja kuulla muiden kertomuksia.

ikävä kyllä sanonta siitä että se on vaan biologinen sattuma ketkä ovat vanhempia,pitää paikkansa.

Ei tarvitse olla yhteydessä vanhempiin niin kuin ei keneenkään joka satuttaa sinua.

Omat vanhempani vain päättäväisesti ohittivat oman eroni ihan kuin sitä ei olisi ollutkaan. he eivät kerta kaikkiaan voineet käsitellä sitä ollenkaan. ja luulen tietäväni myös syyn. Ihmiset joiden omassa liitossa on pahoja ongelmia ovat kaiista tiukimpia tuomitsemaan erot. Siltä minusta joskus on tuntunut.

Uuuden miehen sukulaiset ovat miestä varoitelleet hänelle että joudut vielä elättämään toisen lapsia! Se on lähinnä koomista koska tienaan paljon paremmin kuin mies itse...

Valitse sinä oma elämäsi tapa ja anna siinä itsellesi mahdollisuus myös erehtyä niin kuin kaikki ihmiset tekevät joskus. Eikukaan muu voi elää sitä