uskallanko aukasta telkkarin?osaisko kukaan auttaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninttu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninttu83

Vieras
siis tarkotan ton takakannen aukasemista?
toi on tollanen tv/vhs sydeemi ja sinne o jääny kasetti sisää joka ei lähe millää pois, jos ois isompi toi reikä ni saisin sen veettyä pois mut hyvä jos sormi ees mahtuu...
eli siis uskallanko alkaa aukasemaan tota töllöä?voiko saada säköiskun vaikka ei ole johdot seinässä ja pääseekö sieltä kuin helposti käsix siihen kasettiin ja toimiikohan vhs osa vielä sen jälkeen?
 
Meillä oli videeot just korjattavana ja mies otti kasetin ite pois, korjaaja sanoi että videot tuodaan hänelle kasetti sisuksissa ja hän ottaa sen hyvin varovasti pois, hänkun tietää mitä tekee. Mies oli videot saanut lähes korjauskelvottomiksi.
 
ei tos mitää takuuta tai mitää oo...eli ei haittaa vaikka menis rikki koko toosa, mut aattelin et jos vaikka osaisin ite tehä jotai, muussa tapauksessa töllö menee roskii
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä oli videeot just korjattavana ja mies otti kasetin ite pois, korjaaja sanoi että videot tuodaan hänelle kasetti sisuksissa ja hän ottaa sen hyvin varovasti pois, hänkun tietää mitä tekee. Mies oli videot saanut lähes korjauskelvottomiksi.

Mä taas olen ottanut kasetin videoista pois itse monet kerrat ja aina kone toimii sen jälkeen moitteettomasti siihen asti, kun kuopus taas runnoo kasetin sisään väärin päin tai ihan vinossa.

Telkkaria mäkään en menisi aukomaan, siellä on sähköjännitteitä, vaikka johdot olisikin irti seinästä.
 

Yhteistyössä