Uskallanko lähteä yksin yökerhoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ysäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ysäri

Vieras
Tilanne on siis tämä.. Viikonloppuna on yökerhossa yksi keikka, jonne olen menossa. Alun perin kaverini piti lähteä mukaan, mutta hän peruikin eli joutuisin nyt menemään yksin. En millään kestäisi niitä kaikkia surkeita iskuyrityksiä humalaisilta miehiltä. Niitä tulee yleensä vaikka menisin seurassakin, mutta onkohan mitään mahdollisuuksia selvitä illasta jos olen yksin liikkeellä? :/ Tämä bändi olisi pakko kuitenkin nähdä..

En kyllä edes tiedä mikä idea koko tällä viestillä on. Ehkäpä joku voisi vaan vastata, että mene vaan, ei siinä kuinkaan käy niin jaksaisin taas olla stressaamatta turhia :)

Kai se riippuu yökerhosta. Ite oon menny yksin keikalle tasokkaaseen ravintolaan, kun bändi oli nähtävä. Oli vähän orpo olo yksin, mutta keikka oli hyvä. Selvinpäin olin ja autolla menin eikä ollu mitään ongelmaa. Mut en ehkä mihinkään "räkälään" menis.

njoo.. no tuolla paikalla on aika huono maine, en itse oo kyllä käynyt aiemmin. Selvinpäin myös menossa, kuten aina keikoille. Täytyy nyt katsoa saisinko vielä jonkun ylipuhuttua mukaan. Hirvittää kyllä jo valmiiksi jos pitää yksin mennä.

Mä olen vastaavassa tilanteessa ollut yökerhokeikalla yksin kaverin sairastuttua. Verraten rauhassa sai olla, kun yleisössä viereen sattui mukava mies, joka myös oli varta vasten tullut orkesteria katsomaan ja mehän yhdessä sitten nautittiin musiikista :) Yleensäkin olen ollut huomaavinani, että konserteissa ihmiset ovat usein tulleet paikalle keskittymään olennaiseen, ei niinkään parinhakuun :)

Mene ihmeessä yksin! Mä käyn yleensä nimenomaan yksin kun ei ole kavereita, joita pyytää mukaan. En käy sieltä hakemassa seuraa (olen varattu) ja yleensä olen täysin selvinpäin. Vaikka noita pokaajia riittääkin ei ne mun iltaa pilaa. Yleensä kiitän vain kohteliaisuuksista ja toivotan mukavaa iltaa. Juopunut sankari joka yrittää jotain on helppo saada paikasta häädetyksi: vinkkaa baarimikolle tai parempi: järkkäreille häiriköstä niin varmasti lentää ulos jos ei osaa käyttäytyä.

Onnea matkaan!

Kiva, että on näinkin hyviä kokemuksia vastaavasta :) Ehkä sitten vain rohkeasti menen. Tuo olisi tietysti hyvä, jos sieltä löytyisi joku toinenkin joka on yksin matkassa pelkästään musiikin perässä.. Tosin tämän bändin kohdalla ei ehkä hirveästi sellaisia tosi faneja ole, jotka kiertää paikasta toiseen, ainakin viime keikalla oli hyvinkin tilaa eturivissä.