Uskallanko mennä nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Ai kauhea, kun tuo mein 2½v sai tänään kuumekouristuksen illansuussa kuuden pintaan ja nyt nukkuu tuossa sohvalla, ja mie en uskalla mennä itse maate kun vahtaan vaan mahdollista kuumeen nousua ja uutta kouristusta.
Ajattelin kyllä mennä tuohon sohvan toiseen päätyyn itse.
Mutta onks noila kouristuksilla tapana uusia? :(

Voi kurja. Luuletko, että nukut niin kevyesti, että heräät tarvittaessa? Onko nyt kuumeeton? Eikös kouristus tule yleensä kuumeen noustessa? (Voi olla että olen väärässä )

Minä otin meidän ison neidin viereen yöksi, influenssa jyllää, kuumetta 3. pv jo, liki 39 oli taas. Vetään 3-luokkalisenkin voimattomaksi :( Paranemisia sinne :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Voi kurja. Luuletko, että nukut niin kevyesti, että heräät tarvittaessa? Onko nyt kuumeeton? Eikös kouristus tule yleensä kuumeen noustessa? (Voi olla että olen väärässä )

Minä otin meidän ison neidin viereen yöksi, influenssa jyllää, kuumetta 3. pv jo, liki 39 oli taas. Vetään 3-luokkalisenkin voimattomaksi :( Paranemisia sinne :)

Niin, lääkkeillä saatiin kuume alas, ja siks mä varronkin että jos se alkaa taas nousta --> kouristusmahdollisuus :/
Mie en raaskis ajaa miestä sohvalle, kun menee aamulla töihin ja siks ajattelin että jos tytön kanssa nukuttas sohvalla. Tuo sänky käy kuumaksi ja ahtaaksi, jos sinne tunkeutuu 3 ihmistä.

Nuku ihan siinä lapsen vieressä, niin heräät hetkessä. Ei se sun valvominen sitä kouristusta estä. Olethan antanut vielä yötä myöten kuumetta alentavaa? Annathan sitä säännöllisesti, jos kuume meinaa aina vain nousta?

Alkuperäinen kirjoittaja Tee näin :
Nuku ihan siinä lapsen vieressä, niin heräät hetkessä. Ei se sun valvominen sitä kouristusta estä. Olethan antanut vielä yötä myöten kuumetta alentavaa? Annathan sitä säännöllisesti, jos kuume meinaa aina vain nousta?

Juu, olen antanut ja annan säännöllisesti Panadolia (supot) ja Pronaxenia. Mie ajattelin itse, että ihan vieressä ei ois hyvä nukkua, että kuume pääsee hyvin haihtumaan. Jos mie hiostan vieressä, niin siinä tulee kuuma molemmille.
Meen toiseen päätyyn, kyllä mie varmasti tarvittaessa herään siinäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tee näin :

Juu, olen antanut ja annan säännöllisesti Panadolia (supot) ja Pronaxenia. Mie ajattelin itse, että ihan vieressä ei ois hyvä nukkua, että kuume pääsee hyvin haihtumaan. Jos mie hiostan vieressä, niin siinä tulee kuuma molemmille.
Meen toiseen päätyyn, kyllä mie varmasti tarvittaessa herään siinäkin.

En tarkottanutkaan, että kylki kyljessä vaan vaikka vieressä lattialla. ¨Tuo vierekkäin nukkuminen on tosiaan niin hikistä hommaa, että se ei kuumeiselle sovi ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikaista paranemista:
En tarkottanutkaan, että kylki kyljessä vaan vaikka vieressä lattialla. ¨Tuo vierekkäin nukkuminen on tosiaan niin hikistä hommaa, että se ei kuumeiselle sovi ollenkaan.

:) Kiitos sulle, ja muillekin. Mie meen tekee petiä sohvan viereen tai päätyyn... ja toivon, ettei kouristelut enää toistu. On ne vaan pelottavan näköisiä, ja kun minkään sille et voi tehdä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikaista paranemista:

:) Kiitos sulle, ja muillekin. Mie meen tekee petiä sohvan viereen tai päätyyn... ja toivon, ettei kouristelut enää toistu. On ne vaan pelottavan näköisiä, ja kun minkään sille et voi tehdä. :/

On varmasti kamalaa katsoa sitä kouristelua, tuttujen lapsi joutui lastenosastolle, kun kouristus ei millään meinannut loppua. Mutta jospa se teidän tilanne olisi jo hallinnassa.

Hirveästi jaksuja ja sinniä noihin lasten sairasteluihin ja yövalvomisiin, ne vetää piippuun, kun jatkuvat kauan. Täällä meillä kaksi potee laryngiittia ja vauva on flunssassa ulissut jo toista viikkoa öisin.
'
Ärsyttää jo valvoa kaiket yöt.

Yhteistyössä