Uskallanko,olisi tiedossa elämäni ehkä upein seksuaalinen kokemus?? K-18??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkkusidontaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinkkusidontaa

Vieras
Eli..jäin leskeksi tässä joku aika sitten enkä ole aikoihin saanut itselleni mitään,enkä edes jaksanut.En ole baari ihmisiä.Nyt sitten jostain syystä eksyin netissä hieman rohkeammille chat sivuille,en siis hae vielä itselleni suhdetta,nautin elosta lasteni kanssa ja näin hyvä,mutta haen itselleni kokemuksia.Sidonta kiinnostaa erittäin kiehtovana ja kiihottavana,uutena kokemuksena...Törmäsin upean tuntuiseen mieheen...

Olemme soitelleet nyt kuukauden,lähes päivittäin,max kahden päivän taukoja ollut,hän lähetellyt itsestään kuvia,puhelut olleet välillä erittäinkin eroottissävyisiä mutta puhumme paljon muustakin.Hänkään ei hae suhdetta mutta haluisi antaa minulle sidontakokemukseni ja alistaa minut,kotona luonaan.

Hän antanut minulle todella paljon aikaa,jo näin kauan pidetty yhteys ja olen kerännyt rohkeuteni,mikään ei ole vienyt luottamustani häntä kohtaan,hän todella rauhallinen ja uskomaton ystävänä.Mutta,hän haluaa ja pitää erittäin kiihottavana ja ainoana vaihtoehtona että menen suoraan hänen luokseen ja siitä alkaisi meidän seksileikkimme.Emme siis näkisi missään,mitä aluksi toivoin että olisin ehkä kasvattanut luottamusta.Mutta nyt tiedän itsekin että se vie puolet pois kiihkolta jos näin tekisimme.

Hän asuu tiuhaan asutulla omakotialueella eikä vie minua pimeään kellariin,sellaista ei ole :) päiväsaikaan menisin hänen luo,kaikki olen saanut valita :)

Ensi viikolla maanantaina olen menossa nyt,olen päättänyt uskaltaa.Enhän ole tyhmä?Mies vaan niin luotettavan tuntuinen,tehnyt tätä ennenkin,myöntänyt suoraan,kun ei hänkään hae nyt suhdetta,ja moni näistä jäänyt ihan vain ystäväksi tälle miehelle.

Siis sovi tuo tapaaminen ainakin omaan kotiisi. Ja sovi joku turvallisuusasia ystävättäresi kanssa - esim soittaa kolmen tunnin päästä ja jos et vastaa tulee käymään. Ja anna jollekin tuon miehen puh nrot ja yhteystiedot.

Jos menet miehen kotiin et tiedä onko siellä esim kameroita!! tai tuleeko sinne vielä muitakin....

Itse en missään nimessä lähtisi tuollaiselle toisen kotiin...

Siinä kohtaa kun se alkaa sitomaan sua ja kädet on kiinni, sä olet täysin tuntemattoman armoilla. Voitko sä muka jotenkin luottaa siihen että sille on ok että sä vihellätkin pelin poikki kun paniikki iskee?

sovitte tapaamisen kotiisi. ja varmistat että mies tulee yksin, ja katsot mitä välineitä hänellä on mukana. annat avaimen kaverillesi, ja pyydät soittamaan tunnin-kahden kuluttua siitää kun mies saapuu. jos et vastaa, hän tulee avaimella sisään tarkistamaan onko kaikki ok. ja mieluummin porukalla tarkistamaan tilannetta, jos et vastaa puhelimeen.

[QUOTE="vieras";26264102]Siis sovi tuo tapaaminen ainakin omaan kotiisi. Ja sovi joku turvallisuusasia ystävättäresi kanssa - esim soittaa kolmen tunnin päästä ja jos et vastaa tulee käymään. Ja anna jollekin tuon miehen puh nrot ja yhteystiedot.

Jos menet miehen kotiin et tiedä onko siellä esim kameroita!! tai tuleeko sinne vielä muitakin....

Itse en missään nimessä lähtisi tuollaiselle toisen kotiin...[/QUOTE]

Niinpä. Jos tallentaakin koko homman ja sitä sit jaellaan netissä ja kavereille. Tai sua kiristetään sillä jatkossa.
Koko asetelmassa ei ole mitään seksikästä.

Vain tyhmä menee tuntemattomaan paikkaan sidottavaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26264105:
Onhan tuossa riskinsä mutta voisin itse kyllä mennäkin, sopisin kaverini kanssa että pistän kahden tunnin kuluessa tekstiviestin. Kaverille myös miehen yhteystiedot jemmaan.

2 tuntia voi olla helvetin pitkä aika jos sua vaikka raiskataan.. Ei todellakaan mitään sidontajuttuja jonkun tuntemattoman kanssa?! Haloo hei. Tutustukaa nyt ensin muuallakin kuin netissä.

En ikinä lähtisi tuollaiseen! Vaikka kuinka tekisi mieli seksiä ja uusia kokemuksia.

En tajua mun kaveria joka on netistä löytänyt panoja itselleen ja lähtenyt jopa satojen kilometrien päähän heitä tapaamaan. Onneksi mitään ei ole tapahtunut hänelle!

On itselläkin ollut joitakin yhden illan juttuja, mutta miehet ovat aina olleet jollakin tapaa tuttuja.

Itse olen BDSM-ihminen. Sanonpahan vaan, että itse en lähtisi koskaan vieraan sidottavaksi. Ei se kiihko siitä mihinkään katoa, vaikka ensimmäisillä kerroilla olisi ihan vaniljaakin. Lukuisia dominoita/dommeja tuntevana tiedän, että ne vastuuntoiset henkilöt etenevät alistuvan ehdoilla eivätkä he esitä mitään tuollaisia ehdottomuuksia, että homma toimii niin kuin sanon ja muita vaihtoehtoja ei ole!

Kuulostaa turhan suurelta riskiltä. Ei se, että on jaksanut sinua odottaa ja 'antanut aikaa' tarkoita mitään. Saattaahan hänellä olla useampikin keskustelukumppani odottamassa. Todennäköisesti onkin, kun ette suhdetta halua; ainoastaan seksikokemuksen. Oudon ehdottomalta kuulostaa tuo, ettei muuta vaihtoehtoa ole. Aina on vaihtoehtoja.

Et välttämättä edes pidä miestä kiihoittavana hänet nähtyäsi. Tai haluatkin perääntyä koko jutusta. Tai kaikki onkin ihan jotain muuta kuin olette sopineet.