uskallanko syödä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
olemme lähdössä viikonloppuna sukuloimaan ja mieheni mummu on luvannu tehdä meille ruuan sillä matka on ptkä
mies soitti hänelle tänään ja sano että onko kevyt ruokaa että olemme molemmat dietillä koitti vielä selittää että laskemme pisteitä ja olemme painonvartioissa mutta eihän vanha ihminen niistä mitään ymmärtänyt.

nyt mietinkin etä miten mun/meidän tarvisi syödä ettei tarvitse koko ajan vihkosta luntata että paljonko vie pisteitä

tekee kuulemma kinkkukiusauksen vähärasvaisesta lihasta
ja eikös nuo laatikkoruuat oo just kaikkein rohmuimpia
laittaa perunasipulisekoituspussin ja lihat. paljonko otan pisteitä pois ja paljonko laitan lautaselle eikös se joku lukema ole 200g

lisäksi tekee riisipuuroa ja mansikkasoppaa riisipuuro tulee maitoon eli lähteeköhän kuinka paljon pisteitä kun en yhtään tiä mitä aineksia noihin tulee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 13:20 mirkku27 kirjoitti:
kinkkukiusaus olisi 6p ja riisipuuro maitoon tai veteen tehtynä olisi 2,5p.

kiitos näistä ihan kyllä hirmusia määriä. osaatko yhtään sanoa että millattia kauhallisia uskallan ottaa.jos kauha on sellasta normaalia kokoa? puuron tiän että tekee maitoon mutta onko sillä väliä onko tehty rasvattomaan vai täysmaitoon?

Ottakaa kohtuulllisesti, ettei vanha ihminen loukkaannu. Vähän vain kaikkea, jättäkää leipä pois aterialta niin kalorimäärä pienenee, Tätä tapaa mä oon noudattanut ja paino on ilman pisteitten laskua tippunut jo 5 kiloa vuoden alusta. =)

Yhteistyössä