Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 14:56 vieras kirjoitti:Mikä on osoite? Minkä merkkisiä istuimia olette tilanneet? Saako Britaxia isofix-kiinnityksellä?
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 20:49 Mä kirjoitti:En tilaisi...Mietippä miten sitä yksittäistä istuinta heitellään kuljetuksen aikana.Pienikin hiusmurtuma istuimen rungossa voi olla kohtalokas kolaritilanteessa.Suomeen kun istuimia tuodaan ne tulee isoissa pakkauksissa ja konteissa.Kukin säästää tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 16:53 vieras kirjoitti:Olen yrittänyt löytää saksalaisilta sivuilta pelkän isofix-alustan hintaa, mut en ole löytänyt. Siis Britaxin. Ilmeisesti monessa paikassa myydään sekä turvakaukalo että jalusta yhdessä. Me tarvitsemme turvaistuimen, emme kaukaloa, ja jalustan. Britaxin selkä menosuuntaan olevaa Fixwayta ei taida saada Saksasta, koska siellä lapset matkustaa kasvot menosuuntaan. Kasvot menosuuntaan asennettavat istuimet eivät sitä erillistä alustaa tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 13:06 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 16:53 vieras kirjoitti:Olen yrittänyt löytää saksalaisilta sivuilta pelkän isofix-alustan hintaa, mut en ole löytänyt. Siis Britaxin. Ilmeisesti monessa paikassa myydään sekä turvakaukalo että jalusta yhdessä. Me tarvitsemme turvaistuimen, emme kaukaloa, ja jalustan. Britaxin selkä menosuuntaan olevaa Fixwayta ei taida saada Saksasta, koska siellä lapset matkustaa kasvot menosuuntaan. Kasvot menosuuntaan asennettavat istuimet eivät sitä erillistä alustaa tarvitse.
En ole minäkään nähynyt missään saksalaisilla sivuilla myytävän fixway istuinta. Eikä löydy muistaakseni myöskään britax-römer saksan sivuilta. Alustaan myöskään en ole erikseen nähnyt myytävän.