Uskallanko varmasti ottaa kaksi panadolia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Buranaa saa ottaa raskausaikana, näin sanottiin minulle sairalassa, jopa siellä antoivat. Burana on tehokkaampi.

Ibuprofeiinia ei kyllä suositella raskausaikana vaan nimenomaan parasetamolia.
Et mä en ainakaan raskaana olevalle sanois et vetäseppä tosta miellummin tota Buranaa ku Panadolia.

buranan paketissa lukee nykyään että ei suositella raskauden viimesellä kolmannella

Luki silloinkin, mutta silti sitä minulle annettiin. Ei tosin raskauden viimeisellä kolmanneksella, mutta kuitenkin.

niin siis joo,tarkotin että buranaa siis voi huoletta ottaa raskauden aikaan kuha ei vikal kolmanneksella =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Usko hyvä ihminen ennemmin kuitenkin sitä kätilöä kuin 2+:n palstatohtoreita ketään sen kummemmin arvostelematta. :hug: Ja pikaista paranemista.

Tässä mä oon aivan samaa mieltä

Samaa mieltä minä, mutta itse en kyllä ottais panadolia kuin 6 tunnin välein, on se niin monta kertaa mulle tehty sairaalassa ja päivystyksessä selväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mulla toi olis jo kuoleman kuume :D
ota ensin yks ja voinnin mukaan sit toinen jos siltä tuntuu? :)

Tollasessa yksittäin ottamisessa ei oo mitään järkee, ne tulee ottaa kerralla ja sit pitää taukoa.

en oo tiennykään. mut muhun on aina tepsiny se yks.. *vetäytyy ketjusta*

Buranaa saa ottaa raskausaikana, näin sanottiin minulle sairalassa, jopa siellä antoivat. Burana on tehokkaampi.

Ibuprofeiinia ei kyllä suositella raskausaikana vaan nimenomaan parasetamolia.
Et mä en ainakaan raskaana olevalle sanois et vetäseppä tosta miellummin tota Buranaa ku Panadolia.

buranan paketissa lukee nykyään että ei suositella raskauden viimesellä kolmannella

Luki silloinkin, mutta silti sitä minulle annettiin. Ei tosin raskauden viimeisellä kolmanneksella, mutta kuitenkin.

niin siis joo,tarkotin että buranaa siis voi huoletta ottaa raskauden aikaan kuha ei vikal kolmanneksella =)

Mulle kyllä annettiin viikolla 36 yli sekä puranaa että panacodia!

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Usko hyvä ihminen ennemmin kuitenkin sitä kätilöä kuin 2+:n palstatohtoreita ketään sen kummemmin arvostelematta. :hug: Ja pikaista paranemista.

Samaa mieltä minä, mutta itse en kyllä ottais panadolia kuin 6 tunnin välein, on se niin monta kertaa mulle tehty sairaalassa ja päivystyksessä selväksi.

No saitte peloteltua joten nousen sitten vasta puoliltaöin ottamaan ne panadolit ja menen nyt pötkölleni. Tuskin nukun kuitenkaan sitä ennen ja jos nukun niin ok sitten.

En kyllä usko että saan tehtyä maksalleni mitään kun syön panadolia yleensä muutaman vuoden välein yhtenä päivänä muutaman kipaleen.

Tässä ollaan nyt tekemässä kärpäsestä härkänen. Ei tarvitse olla edes mikään palstatohtori, että pystyy sanomaan, että voit ottaa ne kaksi panadolia.
Hengissä täälläkin ollaan vaikka söin keskiraskaudessa panadolia ja buranaa tuskissani tuhansia milligrammoja päivittäin pari viikkoa :/
Ei tarvitse minuutteja laskea kello kädessä, kun noudattaa tuota 6 tunnin välein ohjetta.

Buranaa ei siks suositella että lapsella sydämessä oleva reikä joka kuuluukin olla masussa,voi buranassa olevan vaikuttavan aineen,Ibuprofeiinin vaikutuksesta umpeutua jo mahassa.
TUo reikä kuuluu mennä kiinni vasta syntymän jälkeen...

Mutta ap, kaks Panadolia kerralla on tosi ok.
Ota pois.

Alkuperäinen kirjoittaja rv34:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:

No saitte peloteltua joten nousen sitten vasta puoliltaöin ottamaan ne panadolit ja menen nyt pötkölleni. Tuskin nukun kuitenkaan sitä ennen ja jos nukun niin ok sitten.

En kyllä usko että saan tehtyä maksalleni mitään kun syön panadolia yleensä muutaman vuoden välein yhtenä päivänä muutaman kipaleen.

Mä oon muutamat vuodet jakanu noitakin lääkkeitä ja sanon kyllä sulle nyt et ota ne pillerit jos sua sattuu.
Toi 6h on kyllä sellanen yleinen asia mut se tarkottaa just sitä ettet ota jatkuvasti niitä lääkkeitä alle ton 6h.

Yhteistyössä