B
Borkku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Usko hyvä ihminen ennemmin kuitenkin sitä kätilöä kuin 2+:n palstatohtoreita ketään sen kummemmin arvostelematta. :hug: Ja pikaista paranemista.
Tässä mä oon aivan samaa mieltä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Usko hyvä ihminen ennemmin kuitenkin sitä kätilöä kuin 2+:n palstatohtoreita ketään sen kummemmin arvostelematta. :hug: Ja pikaista paranemista.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Buranaa saa ottaa raskausaikana, näin sanottiin minulle sairalassa, jopa siellä antoivat. Burana on tehokkaampi.
Ibuprofeiinia ei kyllä suositella raskausaikana vaan nimenomaan parasetamolia.
Et mä en ainakaan raskaana olevalle sanois et vetäseppä tosta miellummin tota Buranaa ku Panadolia.
buranan paketissa lukee nykyään että ei suositella raskauden viimesellä kolmannella
Luki silloinkin, mutta silti sitä minulle annettiin. Ei tosin raskauden viimeisellä kolmanneksella, mutta kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Usko hyvä ihminen ennemmin kuitenkin sitä kätilöä kuin 2+:n palstatohtoreita ketään sen kummemmin arvostelematta. :hug: Ja pikaista paranemista.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja badass:mulla toi olis jo kuoleman kuume
ota ensin yks ja voinnin mukaan sit toinen jos siltä tuntuu?![]()
Tollasessa yksittäin ottamisessa ei oo mitään järkee, ne tulee ottaa kerralla ja sit pitää taukoa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Buranaa saa ottaa raskausaikana, näin sanottiin minulle sairalassa, jopa siellä antoivat. Burana on tehokkaampi.
Ibuprofeiinia ei kyllä suositella raskausaikana vaan nimenomaan parasetamolia.
Et mä en ainakaan raskaana olevalle sanois et vetäseppä tosta miellummin tota Buranaa ku Panadolia.
buranan paketissa lukee nykyään että ei suositella raskauden viimesellä kolmannella
Luki silloinkin, mutta silti sitä minulle annettiin. Ei tosin raskauden viimeisellä kolmanneksella, mutta kuitenkin.
niin siis joo,tarkotin että buranaa siis voi huoletta ottaa raskauden aikaan kuha ei vikal kolmanneksella =)
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Usko hyvä ihminen ennemmin kuitenkin sitä kätilöä kuin 2+:n palstatohtoreita ketään sen kummemmin arvostelematta. :hug: Ja pikaista paranemista.
Samaa mieltä minä, mutta itse en kyllä ottais panadolia kuin 6 tunnin välein, on se niin monta kertaa mulle tehty sairaalassa ja päivystyksessä selväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja rv34:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Usko hyvä ihminen ennemmin kuitenkin sitä kätilöä kuin 2+:n palstatohtoreita ketään sen kummemmin arvostelematta. :hug: Ja pikaista paranemista.
Samaa mieltä minä, mutta itse en kyllä ottais panadolia kuin 6 tunnin välein, on se niin monta kertaa mulle tehty sairaalassa ja päivystyksessä selväksi.
No saitte peloteltua joten nousen sitten vasta puoliltaöin ottamaan ne panadolit ja menen nyt pötkölleni. Tuskin nukun kuitenkaan sitä ennen ja jos nukun niin ok sitten.
En kyllä usko että saan tehtyä maksalleni mitään kun syön panadolia yleensä muutaman vuoden välein yhtenä päivänä muutaman kipaleen.