uskallankohan iloita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
menkat piti alkaa tänään ja tein clearbluen testin (ei aamupissasta), siihen tuli haaaaaalea viiva pystyyn, niin haalea että just ja just silmillä sen erotti. onkohan toivoa raskauteen....

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Viiva on viiva, oli se sitten haalea tai tummempi. Onnea!

Hitto kun ei aikoinaan tullut otettua kuvia selkeistä viivanpaikoista jotka just ja just erotti.
Ne ei olleet positiivisia, pelkkiä viivanpaikkoja.
Mä en koskaan lähtis onnittelemaan ihmistä joka pettyy kauheesti jos ei olekkaan positiivinen.
Koska viivan paikka saattaa näyttää iiihan hailealta viivalta jos toivo on kova.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Viiva on viiva, oli se sitten haalea tai tummempi. Onnea!

Hitto kun ei aikoinaan tullut otettua kuvia selkeistä viivanpaikoista jotka just ja just erotti.
Ne ei olleet positiivisia, pelkkiä viivanpaikkoja.
Mä en koskaan lähtis onnittelemaan ihmistä joka pettyy kauheesti jos ei olekkaan positiivinen.
Koska viivan paikka saattaa näyttää iiihan hailealta viivalta jos toivo on kova.

Viivanpaikassa ei ole väriä vaan useimmiten se on esim. valkoinen. Jos testissä sen sijaan näkyy kontrolliviivan värinen viiva vaikka haaleanakin ja se on tullut testiajan puitteissa, on se plussa. Myös testin käyttöohjeissa lukee, että viivan värin vahvuus ei merkkaa mitään. Ja usko pois, olen nähnyt aika paljon raskaustestejä... Myös niitä viivanpaikkoja. :xmas:

Yhteistyössä