Uskalsin hakea apua- vihdoin ja viimein ennen kuin oli liian myöhäistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut äiti

Vieras
Lähete psykiatriselle. Yli puoli vuotta mennyt tästä olosta kärsien ja vahingoittaen lähipiiriään omalla pahalla olollaan. Saan apua ja nyt olo on huojentunut. Kohta olisi ollu jo liian myöhäistä.

Kaksplussan artkkeli puolison itsemurhasta aukaisi silmäni lopulta. En halua saattaa perhettäni siihen tilanteeseen, että minua ei olisi yhtäkkiä jonain kauniina päivänä.

Rakas mieheni ja lapseni tukee minua kaikin tavoin. Heidän takiaan minun on parannuttava.

No olen muuttunut kuin aivan eri ihmiseksi, mitä olen ollut.

Huudan, riehun, raivoan....itken, itken, itken...tappelen...ILMAN MITÄÄN ERITYISTÄ SYYTÄ SIIHEN HELVETINMOISEEN PAHAAN HENKISEEN OLOON, MIKÄ KUIHDUTTAA MINUT PIAN.

Mutta, nyt minun on saatava apua. Kohta en olisi enää jaksanut :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No olen muuttunut kuin aivan eri ihmiseksi, mitä olen ollut.

Huudan, riehun, raivoan....itken, itken, itken...tappelen...ILMAN MITÄÄN ERITYISTÄ SYYTÄ SIIHEN HELVETINMOISEEN PAHAAN HENKISEEN OLOON, MIKÄ KUIHDUTTAA MINUT PIAN.

Mutta, nyt minun on saatava apua. Kohta en olisi enää jaksanut :'(

Kuulostat ihan multa:( Mä olen kyllä syönyt masislääkkeitä just synnytyksen jälk. masennukseen.... Kyllä ne lääkkeet vie pahimman mut ei ihan kaikkea:( Mitä muuten psykiatrisella kotsotaan/tehdään?? Mä olen saanut lääkkeet vain neuvolan läkääriltä.

Yhteistyössä