Uskalsinpas... (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Mies vaihtoi autoo eilen ja uudessa autossa on automaattivaihteet. Mä oon ajanut automaatilla tasan kerran aikaisemmin ja silloinkin vaan suoraa tietä ilman että tarvi pysähdellä... Ei musta ihan autotonta sit tullutkaan kun uskalsin äsken lähtee yksin kauppareissuun :D jee jee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kun vähän aikaa automaatilla, niin et muuta enää huoli.

Mä ajelen tässä rinnakkain automaatilla ja manuaalilla kun mulla on melko usein äitini auto lainassa ja siinä sitten taas on ihan perus manuaalivaihteet

Meillä vaihdettiin kanssa autoo viime kesänä ja manuaalin tilalle tuli automaatti....olin p-housussa kun piti lähtee ekankerran ajaa,mutta sen ekan kerran jälkeen en sanoin että jos meille joskus viellä tavis auto tulee vien sen heti pois ja vaihdan tälläseen.

Automaatti on paras!

Viime vuonna, kun lähdettiin Provinssista niin mä sain opetella krapulassa uuden taidon, nimittäin automaattivaihteisella autolla ajamisen :xmas: Hirvitti vain ajaa kaverin äidin melkoisen hienolla Volvolla ja ekaa kertaa automaattivaihteisella. Mutta helppohan sillä oli ajaa.

Kesäkuun alussa kävi taas sama juttu, että mut laitettiin taas ajamaan samalla autolla pois Seinäjoelta krapulassa. :D