uskaltaako puuttua toisen parin elämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidan olla jotenkin poikkeustapaus muutenkin, kun itse toivon, että kaverini neuvovat minua ihan ilman kysymättäkin, jos keskustellaan jostain. Tulee erilaisia mielipiteitä sillä tavalla esille ja uutta mietittävää. Mutta hyvä, kun kysyin täältä, koska itse en tuollaisesta loukkaantuisi, mutta tuli selväksi, että jotkut loukkaantuvat (tai varmaan monet). Osaan ottaa asian paremmin jatkossa huomioon.

Kyllä se kolmas kerta voi kestää. Me ainakin huomattiin erojen aikana, ettei tosiaankaan toista parempaa ihmistä löydy. Kolmannella kerralla sitten muutettiin yhteen, mentiin naimisiin ja tehtiin lapset. Viimeistä kertaa kestänyt yli 10 vuotta, eikä ero ole enää käynyt mielessä kummallakaan. Loppuelämä aiotaan viettää yhdessä. Aikaisemmilla kerroilla seurusteltiin pari vuotta /kerta.

Neuvoja voit ihan hyvin antaa, jos se sopii keskusteluun. Minä ainakin kertoisin vauvaelämän rankkuudesta ja sanoisin, että siinä vaiheessa suhteen on oltava todella vahvalla pohjalla, koska ensimmäinen vuosi lapsen syntymän jälkeen on pahin kriisi parisuhteessa.

Yhteistyössä